Bardzo fajna gra.
Od strony technicznej wybrałeś Smoku łatwiejszą opcję - przejścia od punktu do punktu zamiast męczyć się z parserem interpretującym wpisywane słowa. Ale podejrzewam że wielu graczy wręcz będzie się to podobało bo dzięki temu gra jest istotnie łatwiejsza. No i w końcu pisałeś to w 10 dni!
Fajnie jest od strony wizualnej - czcionka, kolorowa grafika. Podoba mi się też styl pisania.
Jeśli jeszcze masz zapał to nie zostawiaj tego tak jak teraz. Skompresuj tekst, wrzuć grafikę która się nie zmieściła.
I pomyśl o wersji po angielsku bo chyba warto by gra miała zasięg ponadlokalny
Po pierwsze bardzo dziękuję wszystkim, którym gra się podoba. To jest bardzo miłe i ważne dla mnie.
Jeśli chodzi o parser, to zrezygnowałem z niego świadomie, nic by nie dało wpisywanie NW N czy S, kiedy można wybrać pomieszczenie. Poza tym jest niestety niewiele lokacji (czas! czas!) więc tylko by to irytowało gracza.
To co jest dla mnie ciekawym przeżyciem, to powrót 30 lat wstecz, gdy w Art Studio rysowałem swoje fonty - tym razem miałem SevenUpa i myszkę ale przypomniałem sobie stare czasy.
Jeśli chodzi o grafikę - to w 48K wejdzie screen czy dwa jak zoptymalizuję teksty ale ZX Basic nie wspiera Spectrum 128K i byłoby dosyć ciężko wykorzystać dodatkową pamięć. Może fajnie byłoby pisać na DivIDE (lub coś podobnego), tak żeby ograniczenie pamięci nie było istotne.
PS. Gra tekstowa po angielsku... chyba się nie widzę w tej roli
Musiałbym zatrudnić native'a.