forum speccy.pl

ZX Spectrum => GRY => Wątek zaczęty przez: YERZMYEY/HOOY-PROGRAM w 2011.11.07, 12:53:18

Tytuł: Nowa gra: "Retroinvaders".
Wiadomość wysłana przez: YERZMYEY/HOOY-PROGRAM w 2011.11.07, 12:53:18
Nowa gra (dwie wersje - na 48K i na 128K) - "Retroinvaders".
(http://www.worldofspectrum.org/showscreen.cgi?screen=screens/load/r/gif/Retroinvaders.gif)  (http://www.worldofspectrum.org/showscreen.cgi?screen=screens/in-game/r/Retroinvaders.gif)

ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/games/r/Retroinvaders128.tap.zip

ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/games/r/Retroinvaders48.tap.zip
Tytuł: Odp: Nowa gra: "Retroinvaders".
Wiadomość wysłana przez: Abrimaal w 2011.11.11, 00:52:33
W końcu ktoś zrobił klon Gyruss (znany z Arcade, C64 i Atari XE). Szkoda, że nie ma możliwości sterowania joystickiem.
Tytuł: Odp: Nowa gra: "Retroinvaders".
Wiadomość wysłana przez: DDX w 2011.11.13, 07:13:13
No jesli uzywasz Kempstona, to pewnie (bez przerobek) nie mozesz sterowac joystickiem... ale poniewaz jest w grze mozliwosc definiownia klawiszy, to spokojnie da sie sterowac joystickiem, o ile uzyjesz ktoregos z tych interfejsow joysticka, ktore dubluja odpowiednie klawisze z klawiatury, czyli np. Sinclair1, Sinclair2, Cursor/Protek.
Tytuł: Odp: Nowa gra: "Retroinvaders".
Wiadomość wysłana przez: YERZMYEY/HOOY-PROGRAM w 2011.11.14, 22:34:03
Abrimaal, jeśli masz kempstona od Lotharka, to wejdź do "New keys", czy jak to się nazywa w tej grze, i poruszaj joystickiem, sprawdzając, czy jest jakaś reakcja.
W niektórych grach bez kempstona udawało mi się go w ten właśnie sposób używać.
(Ale chyba nie na Timexie. Tylko kompy z dodatkowym interface'em).
Tytuł: Odp: Nowa gra: "Retroinvaders".
Wiadomość wysłana przez: DDX w 2011.11.15, 13:42:57
Abrimaal, jeśli masz kempstona od Lotharka, to wejdź do "New keys", czy jak to się nazywa w tej grze, i poruszaj joystickiem, sprawdzając, czy jest jakaś reakcja.
W niektórych grach bez kempstona udawało mi się go w ten właśnie sposób używać.
(Ale chyba nie na Timexie. Tylko kompy z dodatkowym interface'em).
To by ten Kempston w lotharkowym KempAY musial byc czyms wiecej niz zwyklym Kempstonem. Normalny Kempston nie ma prawa zadzialac jak klawisze klawiatury. Taki sposob to dziala, tak jak napisalem wczesniej, z interfejsami, ktore dubluja klawisze numeryczne, czyli Sinclair (1, 2) i Cursor/Protek. Zdaje sie Duddie ma zamiar zrobic jakis kilkustandardowy i inteligentny interfejs, ale ten lotharkowy taki nie jest.