ZX Spectrum > RÓŻNOŚCI

Zin80 numer 4

(1/3) > >>

Tygrys:
Od jakiegoś czasu trwają prace nad 4 numerem Zin80. Celujemy w 64 strony, tak jak to miało miejsce w 2 i 3 numerze.

Są już teksty, ale jak zwykle jest ich za mało, aby zapełnić wszystkie strony. I Ty też możesz zostać autorem artykułów. To na prawdę nie jest trudne! ;)

Liczę na duży odzew, bez niego żadna inicjatywa społeczna, nie ma szans powodzenia.

A w załączniku, mały fragment okładki.

ZX Freeq:
Super wieści. Kupuję w ciemno!

W teorii mógłbym coś napisać, ale ja nie umiem. I nie wiem o czym miałbym pisać? Więc pozostaje mi dopingować doświadczonych twórców i tych niedoświadczonych, ale bardziej utalentowanych ode mnie. :)

maciekb:
Tygrys, może podrzuć jakieś tematy, które widziałbyś w tym numerze. Pamiętam ze szkoły, że najwięcej problemów miałem z pisaniem wypracowań "dowolnych" i zupełnie mi to nie szło ;)

Tygrys:
To są tematy do podjęcia, nie ma w nich tych, które są albo w realizacji.
Wiele ich nie ma ale może za pomocą aktywnej społeczności i ten numer będzie ciekawy:

Nowe gry na ZX Spectum
Nowe gry na CPC
Nowe gry na MSX
Nowe gry na Enterprise
Osborne 1
Demoscena ZX
Demoscena CPC
Demoscena MSX
Demoscena SAM COUPE
Jupiter Ace
V6Z80P
Historia powstania Z80
CP/M
DIVMMC
DIVIDE
Spider
Opis projektów sprzętowych wolnodostępnych
ZX Evo + ts-config
algorytmy kompresji

matofesi:
Przecież ustaliliśmy, że o V6 coś napiszę... Musisz mi tylko podrzucić jak bardzo ma być zaawansowane i jak długie ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej