Autor Wątek: Nowa Gra 128K - "MTV - More Tea Vicar?" ;)  (Przeczytany 10804 razy)

LCD

  • **
  • Wiadomości: 71
  • Miejsce pobytu:
    Wieden/Austria
  • Ciemna moc
    • Strona glówna LCD
Odp: Nowa Gra 128K - "MTV - More Tea Vicar?" ;)
« Odpowiedź #15 dnia: 2012.04.25, 18:31:29 »
Warto powiedziec ze Jonathan Cauldwell pracuje juz nad gra z tytulem "Sugar, no milk", i to nie zart!
Ja mam Atari i C64 do grania. Ale pracuje na ZX-ie.

popocop

  • *****
  • Wiadomości: 834
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: Nowa Gra 128K - "MTV - More Tea Vicar?" ;)
« Odpowiedź #16 dnia: 2012.04.26, 16:19:15 »
Próbował ktoś zagrać na szarym +2 z DivIDE? U mnie się wiesza przed samym rozpoczęciem gry.
ZX Spectrum +2 & PicoDiv SD,
Timex 2048 & divIDE 57c

YERZMYEY/HOOY-PROGRAM

  • *****
  • Wiadomości: 1187
  • Miejsce pobytu:
    Rubber Planet
  • AY RIDERS
    • ZX Spectrum demos/games
Odp: Nowa Gra 128K - "MTV - More Tea Vicar?" ;)
« Odpowiedź #17 dnia: 2012.04.27, 23:50:54 »
Popo, zapytaj na WOS, pliz. Ja mam jeno +2A.




Anywayz.


PS: Btw, właśnie słucham więcej italo, żeby się 'naładować' do kolejnych kawałków. ;) Co oczywiście prawdopodobnie będę robić również w Warszawie, na całą pytę. Z wiadomego komputera. ;)
Miłego Długiego ;) Weekendu
"zasyła"
Yerz
« Ostatnia zmiana: 2012.04.27, 23:52:59 wysłana przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM »

popocop

  • *****
  • Wiadomości: 834
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: Nowa Gra 128K - "MTV - More Tea Vicar?" ;)
« Odpowiedź #18 dnia: 2012.05.03, 12:33:13 »
Wystarczył jeden POKE i gra chodzi na +2.
Pograłem i szału nie ma. Gra bardzo średnia, animacja pojazdu za wolna (wygląda jakby akcja działa się pod wodą), zbędne archaizmy typu dotknięcie wroga = śmierć= utrata bonusów.
Muzyka na AY może i niezła, ale jak na mój gust do tej gry nie pasuje.
ZX Spectrum +2 & PicoDiv SD,
Timex 2048 & divIDE 57c

gorzyga

  • ***
  • Wiadomości: 171
  • Miejsce pobytu:
    Giełda na Grzybowskiej
Odp: Nowa Gra 128K - "MTV - More Tea Vicar?" ;)
« Odpowiedź #19 dnia: 2012.05.03, 13:20:07 »
Mi się gra nawet podoba, muzyka pierwsza klasa (AY jest wprost stworzony do grania w stylu Italo :)). Jedynie mogę się doczepić do prędkości - gra mogła by być nieco płynniejsza. Ale gra się fajnie :)

PS. mój ulubiony kawałek Italo, fajnie było by go posłuchać na AYgreku ;) : http://www.youtube.com/watch?v=w1eRWvjLrWo
* ZX Spectrum +2 / Divide+ / ZX Spectrum 48k
* A1200T / Blizzard PPC 68060-50MHz & 603-200MHz / 192MB Fast / BVision PPC / Fast ATA MK3 / Delfina DSP
* Minimig (samoróba) / 2MB chip + 1,5 MB slow / ARM Controller
* 2*C64C + 1541 Ultimate II
* Atari 65XE / 1MB / 2xPokey / Covox Stereo / SIO2SD

ikci

  • *****
  • Wiadomości: 1216
  • Miejsce pobytu:
    Kraków
Odp: Nowa Gra 128K - "MTV - More Tea Vicar?" ;)
« Odpowiedź #20 dnia: 2012.05.03, 13:42:41 »
Wystarczył jeden POKE i gra chodzi na +2.
Pograłem i szału nie ma. Gra bardzo średnia, animacja pojazdu za wolna (wygląda jakby akcja działa się pod wodą), zbędne archaizmy typu dotknięcie wroga = śmierć= utrata bonusów.
Muzyka na AY może i niezła, ale jak na mój gust do tej gry nie pasuje.

Przepraszam, a możesz zdradzić ten POKE jeśli to nie tajemnica? :)
ZX Spectrum 48K, ZX Spectrum +, ZX Spectrum 128K, ZX Spectrum +2, ZX Spectrum +2B, ZX Spectrum +3, TIMEX TC2048, UNIPOLBRIT Komputer 2068, Didaktik Gama 80kB, 
Amstrad/Schneider CPC6128, Schneider CPC464, Commodore C64, Atari 800XL, 65XE 130XE, A500+, A600, A1200, ATARI 1040 STF

popocop

  • *****
  • Wiadomości: 834
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: Nowa Gra 128K - "MTV - More Tea Vicar?" ;)
« Odpowiedź #21 dnia: 2012.05.03, 14:25:09 »
POKE 32919,20 - oczywiście przed ostatnim RANDOMIZE USR.
ZX Spectrum +2 & PicoDiv SD,
Timex 2048 & divIDE 57c