ZX Spectrum > PROGRAMOWANIE

Nowy engine MULTICOLOUR na gumiaka i 128k

(1/6) > >>

YERZMYEY/HOOY-PROGRAM:

Demko tegoż: ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/utils/BIFROSTENGINE.tzx.zip
Wątek/opis: http://www.worldofspectrum.org/forums/showthread.php?t=38179

YERZMYEY/HOOY-PROGRAM:
Więcej o tym (jakieś koderskie rzeczy).
http://www.worldofspectrum.org/forums/showthread.php?t=38245

Abrimaal:
W sumie to już było w grach Buzzsaw i Bozxle, choć tu są animowane.
Wreszcie ktoś zaaranżował technikę multicolor do gier, a nie tylko w demach.

andys:
najglupsze jest to, ze ja myslalem o tym w latach 90..... sixth demo bylo inspiracja i wiedzialem, ze sie da... zaczynalem w basicu to robic a pozniej w asmie.... ja jeszcze mam na kasetach dosc zaawansowane procedurki tego mojego programoania...ale te co juz widze, ze sa lepsze.... ale to wtedy  byly lata 90...wyliczanie na oko i zapisywanie na tasmie... doslownie porazka

Abrimaal:
Moim zdaniem revelacja. Gdyby tylko nie dobierali kolorów podobnych do siebie, bo efekt jest mało widoczny.
W związku z tym mam pytanie. Czy na "żywym" Spectrum różnica między BRIGHT 0 i 1 jest tak mała?
Ja miałem Timex'a i kolory bardziej się różniły (nawet na zielonym monitorze).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej