ZX Spectrum > PROGRAMOWANIE

Zestawy procedur, biblioteki, itp.

(1/3) > >>

karwasz:
Dłubię sobie przy efektach demoscenowych i tak mi dzwoni z tyłu głowy pytanie: czy istnieją gdzieś gotowe zestawy procedur np. do zrobienia scrollerka, plazmy, volume meterków, plimkających kulek, czy innych standardowych rzeczy?

Wiem, że to mocno nie w duchu demosceny (optymalizacja, piwo, wódka, optymalizacja) ale tak przeglądam te źródełka i sporo rzeczy się powtarza.

matofesi:
Ja nigdy czegoś takiego nie widziałem i w zasadzie za każdym razem (poza niewielkimi powtarzającymi się mechanicznie fragmentami kodu) robiłem/robię wszystko od początku.

Choć pamiętam, że jakoś tak koło '90 roku mieliśmy zamówienie na zrobienie "demo makera" - wtedy montowałem bibliotekę podstawowych efektów i edytor do ich składania w całość. Niestety (a może na szczęście ;)) nic z tego na dłuższą metę nie wyszło - były ważniejsze sprawy (w tym wódka i piwo ;)).

Tygrys:
Przejrzyj to co jest na http://opensourcezx.untergrund.net  Na pewno znajdziesz tam coś ciekawego.

RafalM:
Możesz też przejrzeć dostępne kody źródłowe gier. Wiem, że to nie to samo, ale może coś się przyda.

http://www.worldofspectrum.org/infoseekadv.cgi?what=1&regexp=&yrorder=1&have=1&hassource=on&also=1&sort=1&display=1&loadpics=0

karwasz:
RafalM, dzięki, tego query na wos nie znałem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej