ZX Spectrum > PROGRAMOWANIE
Zestawy procedur, biblioteki, itp.
karwasz:
Dłubię sobie przy efektach demoscenowych i tak mi dzwoni z tyłu głowy pytanie: czy istnieją gdzieś gotowe zestawy procedur np. do zrobienia scrollerka, plazmy, volume meterków, plimkających kulek, czy innych standardowych rzeczy?
Wiem, że to mocno nie w duchu demosceny (optymalizacja, piwo, wódka, optymalizacja) ale tak przeglądam te źródełka i sporo rzeczy się powtarza.
matofesi:
Ja nigdy czegoś takiego nie widziałem i w zasadzie za każdym razem (poza niewielkimi powtarzającymi się mechanicznie fragmentami kodu) robiłem/robię wszystko od początku.
Choć pamiętam, że jakoś tak koło '90 roku mieliśmy zamówienie na zrobienie "demo makera" - wtedy montowałem bibliotekę podstawowych efektów i edytor do ich składania w całość. Niestety (a może na szczęście ;)) nic z tego na dłuższą metę nie wyszło - były ważniejsze sprawy (w tym wódka i piwo ;)).
Tygrys:
Przejrzyj to co jest na http://opensourcezx.untergrund.net Na pewno znajdziesz tam coś ciekawego.
RafalM:
Możesz też przejrzeć dostępne kody źródłowe gier. Wiem, że to nie to samo, ale może coś się przyda.
http://www.worldofspectrum.org/infoseekadv.cgi?what=1®exp=&yrorder=1&have=1&hassource=on&also=1&sort=1&display=1&loadpics=0
karwasz:
RafalM, dzięki, tego query na wos nie znałem.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej