forum speccy.pl
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Regulamin
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Archiwum ZX
WIKI
PORTAL
forum speccy.pl
»
ZX Spectrum
»
PROGRAMOWANIE
»
Gierka w 256 bajtach...
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Autor
Wątek: Gierka w 256 bajtach... (Przeczytany 14627 razy)
selur
Wiadomości: 10
Miejsce pobytu:
Poznań
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #15 dnia:
2016.05.14, 15:05:46 »
"
Poza tym, czym jest "większa" gra? Popierdziawką z rozbudowaną grafiką i dźwiękiem
"
pffff....
Zapisane
ZX Freeq
Wiadomości: 1835
Miejsce pobytu:
Warszawa
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #16 dnia:
2016.05.14, 21:11:43 »
Kolejne prace się pojawiają na FB:
https://www.facebook.com/polomint77/videos/10208564759808828/
https://www.facebook.com/Baggers69/videos/10153458505710703/
Małe gry mają jeszcze jedną zaletę, łatwość ogarnięcia kodu podczas debuggowania, na przykład w celach edukacyjnych.
Zapisane
ZX80|ZX81+16kB+PandAY|ZX 48k/+/128k+/+2/+2A/+3/Vega/Next|QL+QIDE|JS128|Timex 2048+2040|UK2086|FDD3000+3.5''|AY|ZX HD|Divide2k11/2k14|DivMMC/PicoDivSD|BetaDisk 128|Opus|Masakrator FM|If 1/2/Microdrv|Multiface 1|+2A\B SDI-1|SJS 1/2|ZX Printer|TZXDuino|+3 HxC USB|ZXUno|Omni
Z88|A500/600|PC200|Ent128
ZX Freeq
Wiadomości: 1835
Miejsce pobytu:
Warszawa
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #17 dnia:
2016.05.15, 00:09:14 »
I jeszcze:
https://www.facebook.com/MetcalfJohn/videos/10208203927112691/
https://www.facebook.com/adrian.brown.9822/videos/10153658616582404/
Zapisane
ZX80|ZX81+16kB+PandAY|ZX 48k/+/128k+/+2/+2A/+3/Vega/Next|QL+QIDE|JS128|Timex 2048+2040|UK2086|FDD3000+3.5''|AY|ZX HD|Divide2k11/2k14|DivMMC/PicoDivSD|BetaDisk 128|Opus|Masakrator FM|If 1/2/Microdrv|Multiface 1|+2A\B SDI-1|SJS 1/2|ZX Printer|TZXDuino|+3 HxC USB|ZXUno|Omni
Z88|A500/600|PC200|Ent128
rafamiga
Wiadomości: 215
Miejsce pobytu:
Warszawa
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #18 dnia:
2016.05.15, 11:20:10 »
Wytwór od MetcalfJohn to rewelacja, spokojnie można z tego zrobić gierkę na 16K. Rewelacyjnie się rusza!
Zapisane
--
rafamiga
Tygrys
Administrator
Wiadomości: 4540
Miejsce pobytu:
Warszawa
mistrz ceremonii
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #19 dnia:
2016.05.17, 08:31:30 »
Kolejna propozycja, tym razem od Mike Daley - póki do 189 bajtów
Zapisane
ZX Freeq
Wiadomości: 1835
Miejsce pobytu:
Warszawa
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #20 dnia:
2016.05.17, 19:35:23 »
Tetris w 254 bajtach
https://www.facebook.com/adrian.brown.9822/videos/10153663252192404/
Ja miałem (i nadal mam) zamiar napisać coś ala Space Invaders, ciekawe czy mi się uda. Poprzeczkę ustawiono wysoko. Ale został jeszcze miesiąc.
Zapisane
ZX80|ZX81+16kB+PandAY|ZX 48k/+/128k+/+2/+2A/+3/Vega/Next|QL+QIDE|JS128|Timex 2048+2040|UK2086|FDD3000+3.5''|AY|ZX HD|Divide2k11/2k14|DivMMC/PicoDivSD|BetaDisk 128|Opus|Masakrator FM|If 1/2/Microdrv|Multiface 1|+2A\B SDI-1|SJS 1/2|ZX Printer|TZXDuino|+3 HxC USB|ZXUno|Omni
Z88|A500/600|PC200|Ent128
anton
Wiadomości: 351
Miejsce pobytu:
Nowa Sól
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #21 dnia:
2016.05.18, 21:02:30 »
RafałM jakiego kompilatora używałeś przy swoich gierkach?
Zapisane
lista moich komputerów nie mieści się tutaj.
RafalM
Wiadomości: 1133
Miejsce pobytu:
Sulejówek
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #22 dnia:
2016.05.18, 21:29:31 »
> RafałM jakiego kompilatora używałeś przy swoich gierkach?
Sjasm
http://xl2s.eu.pn/sjasm.html
Jakbyś sam chciał coś skompilować to u mnie podstawowym plikiem jest zwykle start.asm czyli używasz polecenia typu "sjasm.exe start.asm". W tym pliku są odwołania do wszystkich pozostałych plików z kodem.
Gdybyś potrzebował to mógłbym tutaj ten kompilator wrzucić do załącznika - dokładną wersję której używam.
Zapisane
anton
Wiadomości: 351
Miejsce pobytu:
Nowa Sól
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #23 dnia:
2016.05.18, 21:31:54 »
ok dzięki już znalazłem SjASMPlus
Zapisane
lista moich komputerów nie mieści się tutaj.
ZX Freeq
Wiadomości: 1835
Miejsce pobytu:
Warszawa
Odp: Gierka w 256 bajtach...
«
Odpowiedź #24 dnia:
2016.05.19, 14:25:36 »
Co raz ciekawiej, 213 bajtów i wstęp do Pac-Mana (autor Mike Daley)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/456083/Maze.gif
Zapisane
ZX80|ZX81+16kB+PandAY|ZX 48k/+/128k+/+2/+2A/+3/Vega/Next|QL+QIDE|JS128|Timex 2048+2040|UK2086|FDD3000+3.5''|AY|ZX HD|Divide2k11/2k14|DivMMC/PicoDivSD|BetaDisk 128|Opus|Masakrator FM|If 1/2/Microdrv|Multiface 1|+2A\B SDI-1|SJS 1/2|ZX Printer|TZXDuino|+3 HxC USB|ZXUno|Omni
Z88|A500/600|PC200|Ent128
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do góry
« poprzedni
następny »
forum speccy.pl
»
ZX Spectrum
»
PROGRAMOWANIE
»
Gierka w 256 bajtach...