forum speccy.pl
ZX Spectrum => GRY => Wątek zaczęty przez: Abrimaal w 2012.03.11, 06:59:03
-
Czy ktoś wie, jak napisać plik .pok zawierający POKE (nieśmiertelność itp.) do gry?
Wartości POKE mam, tylko gra jest skompresowana i uruchamia się cała jednym USR nn.
Przykładowe pliki .pok dla innych gier wyglądają tak. Co oznaczają te różne wartości M Z Y, 2, 8?
Ja muszę wpisać 3 POKE dla jednej gry (a może w jakimś emu da się bezpośrednio wpisać?)
W Spin i Fuse nie da się.
NInfinite lives
M 2 41740 24 0
Z 2 40076 0 0
Y
inny przykład
NImmunity
M 8 38036 0 218
Z 8 38117 0 214
Y
-
tak na szybko spin.... poke memory w tools... da sie i nawet jest szukanie w sieci w tipshopie... w zx128 jest bankowanie pamieci i moze to byc problemem:)
-
To działa, POKE oczywiście ściągnięte z Tipshop,
później snapshot można z powrotem przerobić do tzx za pomocą Z802TZX. [Link] (http://www.speccy.pl/forum/index.php/topic,358.0.html)
Interesują mnie jednak te różne dane w plikach .pok, co one oznaczają?
-
Nie rozumiem... Google się popsuło? I World Of Spectrum też?
http://www.worldofspectrum.org/POKformat.txt
-
Computing to moje poboczne zajęcie, nie siedzę w tym tak jak Ty.
Wydaje mi się, że forum jest po to aby pytać i wyjaśniać, nie pouczać i kpić.
-
Tak. Pod warunkiem, że odpowiedź na pytanie to coś więcej niż wpisanie w Google ".pok file format"
-
Nawet nie pomyślałem, że ktoś o tym mógł coś napisać.
Poza tym nie raz szukałem jaki to plik z danym rozszerzeniem -
to dostałem wyniki wielu różnych aplikacji które takiego rozszerzenia używają.
Dzięki za link, jest ok.