Autor Wątek: Knight lore tap  (Przeczytany 2336 razy)

Filipmat11

  • ***
  • Wiadomości: 123
  • Miejsce pobytu:
    Ostrów wlkp
Knight lore tap
« dnia: 2021.03.07, 11:09:59 »
Witam gra knight lore tap na gumiaku odpala z divmnc a na tosttracku juz nie .dlaczego ?

ZX Freeq

  • *****
  • Wiadomości: 1777
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: Knight lore tap
« Odpowiedź #1 dnia: 2021.03.07, 14:03:11 »
Jeśli się nie mylę, to gra, jak wiele innych od tego wydawcy, która na 128k nie działa. Chyba, że wyłączysz OUTem przełączanie banków.
ZX80|ZX81+16kB+PandAY|ZX 48k/+/128k+/+2/+2A/+3/Vega/Next|QL+QIDE|JS128|Timex 2048+2040|UK2086|FDD3000+3.5''|AY|ZX HD|Divide2k11/2k14|DivMMC/PicoDivSD|BetaDisk 128|Opus|Masakrator FM|If 1/2/Microdrv|Multiface 1|+2A\B SDI-1|SJS 1/2|ZX Printer|TZXDuino|+3 HxC USB|ZXUno|Omni
Z88|A500/600|PC200|Ent128

andy

  • *****
  • Wiadomości: 926
  • Miejsce pobytu:
    Kielce Wsch.
Odp: Knight lore tap
« Odpowiedź #2 dnia: 2021.03.07, 22:59:44 »
Poszukaj innego .tapa lub .z80 - na JS128 mam 2 różne - 1 działa, 2 się wiesza.
pzdr
a.
POKE 35899,0  ZX 81, ZX Spectrum +, +2, Harlequin, ZX Max 48 & 128, Spider 48, Chrome 128, TC 2048, divIDE, CPC 464

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3039
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: Knight lore tap
« Odpowiedź #3 dnia: 2021.03.08, 21:49:36 »
przebione gry (loadery) są w załącznikach w tematach z divMMC o ile pamiętam, zresztą nawet od ZX Freeq.

Albo samemu

OUT 32765,48
dużo sprzętu mało czasu.