Czesc,
to krotke opowiadanie o demu. Bardzo przepraszam za moj polski, nie jestem polakem wiec robie zaduzo bledow.
Pomysl zrobic demo dla jakas rosijska party powstal na ostatnym Foreverze. Jak tak ale bywa, po kazdym release jest cisza, bo czlowiek troche chce odpoczac i ma zawsze ine rzeczy do zrobienia. Wiec jak czas lecal, 3 tygodnie przed DiHaltem mialysmy tylko 2 efekty i nic wiecej. Zrobilo sie pierwsze logo aquatic i Busy przeslal nowy efekt, wtedy sie zaczelo na prawde pracowac na demie. Muzyka jeszce nie byla zadna a bylo tez pytanie, czy ma to wogole sens, kiedy idziemy zrobic tylko compofiller (bo nie byl zamiar zrobic wielke demo, tylko chcialismy zasupportowac DiHalt). Nie mialysmy tez pojecia jak to zrobic, ze by demo jakos wygladalo. Napisalismy te rzeczy, ktore sa przy efektech, ze by byla jakas tema, do tego ten atribut, ktory przyjdzie i odejdzie. I to bylo wszystko do designu, zrobilo sie nastepne logo aquatic i na tydzien dla mie demo skonczylo, bo musialem zrobic nastepny numer magazynu (st#1) i mialem gosci wiec zadne komputery.
Po tygodniu pojawila sie muzyka, mialysmy do wyboru z dwoch (a pozniej nawet z jeszce jednej), ta ktora jest w demu lepiej zapasowala do tego, co juz bylo zrobione. Byly juz efekti, byla muzyka, ale jakos puste to demo bylo. Wiec mborik kilka noci rysowal wszystkie te obrazki, ktore sa v demu obok efektow. Ja jeszce zrobilem ostatne logo aquatic i demo bylo skonczone.
Chyba jeszce kilka slow o tym, jak dziala grupa Gemba Boys. GB nie jest tradycijna grupa jak esi, 3sc i takie tam. Zawsze w niej dziala ten, kto ma czas i checie, mysle ze jest to podobne do speccy.pl. Dlatego inni ludzie robia ine dema. Wszystko, co pochodzi do dema jest wiele razy przegadane i wszystci moga powiedzec swoje ano albo nie.
Dziekuje (za wszystkich z Gemba Boys) za pozytywne glosy na to demo, i tez za negatywne oczywyszcie
, staramy sie robic dema tak, ze by to mialo jakis sens