W końcu po dłuższym kombinowaniu wpadłem na pomysł jak to zrobić.
Jesli setTimeout() nie działa to trzeba go wyeliminować.
Poniżej wersja kodu tylko z jednym setTimeout - tym działającym.
function zmienslajd()
{
if (n==0) {losowe(zakres);} //losuje 5 liczb i umieszcza w tablicy
num = tablica[n]; slajd(n, num); //wyswietla kolejne zdjecie
n++;
if (n>4) {n=0; t=1;}
if (t==1)
{setTimeout(zmienslajd,2000);} //kolejne piatki powoli
else{setTimeout(zmienslajd,10);} //pierwsza piatka szybko
}
Dziekuje za podpowiedzi.
PS.Rozwiązałem mój problem, jednak dalej nie wiem czemu setTimeout w jednym miejscu działa a w drugim nie.
Nie wiem jak zrobić opóznienia czasowe i wymusić kolejność wykonywania instrukcji.
Ale póki co to za cieńki jestem JS i są małe szanse żeby to zmienić.