Autor Wątek: RetroKomp/Load Error Gamedev Compo 2k15  (Przeczytany 3408 razy)

Tfardy/RKLE Team

  • **
  • Wiadomości: 83
  • Miejsce pobytu:
    Gdańsk
RetroKomp/Load Error Gamedev Compo 2k15
« dnia: 2015.05.04, 14:04:57 »
Ktoś ? Coś ? :)



Rulezy:


RETROKOMP GAMEDEV COMPETITION

W tym roku, podobnie jak dwa lata temu ponownie organizujemy konkurs na napisanie gry na retro-platformy.
ZASADY KONKURSU

1) Lista platform sprzętowych, na które przyjmujemy zgłoszenia do konkursu:

a) Atari XL/XE;

b) Atari ST / Atari Falcon;

c) Amstrad / Schneider CPC;

d) Commodore 64;

e) Commodore 128;

f) Commodore C16/C116/+4;

g) Commodore VC/VIC-20;

h) Commodore Amiga OCS/ECS (500/500+/600/1000/2000/3000);

i) Commodore Amiga AGA (CD32/1200/4000);

j) ZX Spectrum 48kB + AY, ZX Spectrum 128.

2) W przypadku retro-platform nie wymienionych wyżej (a także retro-konsol) prosimy autorów o możliwie jak najwcześniejszy kontakt w celu zapewnienia odpowiedniego sprzętu dla ich produkcji.

3) Ze względu na charakter imprezy, w konkursie nie uwzględniamy nowoczesnych konsol oraz komputerów klasy PC.

4) Zastrzegamy sobie możliwość skorzystania z emulatorów do testowania gier oraz wykonania czynności przygotowawczych wyłącznie w sytuacji braku dostępu do prawdziwego sprzętu.

5) Część właściwa konkursu odbędzie się w trakcie trwania imprezy RETROKOMP. Każda produkcja zostanie zaprezentowana na głównym ekranie.

6) Prezentacja gry zostanie przeprowadzona przez autora gry osobiście lub w przypadku gier nadesłanych za pośrednictwem Internetu lub pocztą przez kompetentną osobę z zespołu organizatorów w pełnej zgodzie ze wskazówkami autora gry.

7) Czas prezentacji poszczególnych gier zostanie określony w zależności od ilości zgłoszonych prac.

8) Głosowanie nad wyborem najlepszej gry odbędzie się po zakończeniu prezentacji wszystkich gier.

9) W głosowaniu weźmie udział wyłącznie publiczność zgromadzona na imprezie RETROKOMP.

10) Ostateczny termin na zgłaszanie gier do konkursu upłynie 30 września 2015, a więc niecałe 3 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy. Ma to na celu przetestowanie gier oraz przygotowanie prezentacji.

11) Produkcje można zgłaszać kontaktując się z organizatorami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dane kontaktowe są dostępne w sekcji KONTAKT na naszej stronie internetowej.

12) Biorący udział w konkursie powinien dostarczyć organizatorom:

a) swoją produkcję w formacie umożliwiającym uruchomienie na danej platformie jak i obsługiwanym przez emulatory;

b) dokumentację zawierającą informacje o autorze (autorach) gry, instrukcję obsługi oraz wymagania sprzętowe;

c) kilka zrzutów ekranu z gry (minimum 2);

d) film prezentujący grę, nie krótszy niż 3 i nie dłuższy niż 5 minut; powinien pokazywać zarówno rozgrywkę jak i opcje menu.

13) W konkursie moga wziąć udział zarówno ukończone produkcje, jak i grywalne wersje demo.

14) Dopuszczalne są porty z innych platform, o ile wcześniej gra nie była dostępna na platformie docelowej oraz jest wiernym odwzorowaniem gry z jednej platformy na drugą.

15) Autor jest zobowiązany poinformować organizatorów, że jego gra jest portem.

16) Niedopuszczalne są porty gier na Amigę z wykorzystaniem biblikoteki SDL.

17) Kod lub jego fragmenty oraz oprawa graficzno-muzyczna każdej gry biorącej udział w compo muszą być oryginalne; nie mogą to być materiały wykorzystane wcześniej w żadnych innych produkcjach, ani tym bardziej użyte bez zgody ich autorów. Nie dotyczy oprawy graficzno-wizualnej przenoszonej podczas tworzenia portów gier.

18) Niedopuszczalne są produkcje, stworzone za pomocą narzędzi do tworzenia gier, tzw. „gamemakerów” takich jak:

a) SEUCK / Sideways SEUCK (Commodore 64);

b) Arcade Game Designer / SEUD (ZX Spectrum);

c) SEUCK (Atari ST/Amiga);

d) Backbone (Amiga);

e) Reality Game Creator (Amiga);

f) innych działających na podobnej zasadzie co wyżej wymienione.

19) Uczestnicy konkursu automatycznie zgadzają się na publikację dostarczonych prac na zasadach public domain.
Tfardy
Timex 2048, ZX 128+2, Divide
C64+1541 Ultimate, Amiga 1200 , Vic20, C16, MSX, konsole... :)
..::www.tfardyretro.blogspot.com::..

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4544
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: RetroKomp/Load Error Gamedev Compo 2k15
« Odpowiedź #1 dnia: 2015.05.18, 11:08:17 »
Ktoś, coś ;-)