Autor Wątek: Gry z muzyką AY na 80K  (Przeczytany 3604 razy)

KWF

  • *****
  • Wiadomości: 6405
  • Miejsce pobytu:
    trzecia planeta od Słońca
  • "I co ja robię tu, u-u, co Ty tutaj robisz ..."
    • Insta do lasownia
Gry z muzyką AY na 80K
« dnia: 2021.04.11, 09:20:53 »
Dylematy z serii dziwnych, ponieważ szukam gier, które przechowują muzykę i odpalają AYka jeśli w komputerze zostanie wykryta para banków 1 i 4 lub 3 i 6 w przestrzeni 0xC000-0xFFFF. Takie gry bez przeróbek działały na Spectrumach z Wonder RAM 80K. Byłbym wdzięczny na wskazanie jednego lub dwóch tytułów.
« Ostatnia zmiana: 2021.04.11, 09:48:53 wysłana przez Klaud »
KWF
-----
R Tape loading error 0:1

jack_świdnik

  • *****
  • Wiadomości: 1590
  • Miejsce pobytu:
    Świdnik / Lublin
Odp: Gry z muzyką AY na 80K
« Odpowiedź #1 dnia: 2021.04.11, 11:05:26 »
Nie pamietam tytulu ale jezdzilo sie autem w górę bardzo szybko miedzy innymi autami. Po prawej stronie byl pasek z punktami
I byla muzyka z ay oraz przelaczanie banków tylko na tym przerobionym timexie co mialem.


moje marzenie: Timex 2048 128K

popocop

  • *****
  • Wiadomości: 783
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: Gry z muzyką AY na 80K
« Odpowiedź #2 dnia: 2021.04.11, 16:01:31 »
Nie pamietam tytulu ale jezdzilo sie autem w górę bardzo szybko miedzy innymi autami. Po prawej stronie byl pasek z punktami

LED Storm?

https://www.youtube.com/watch?v=DqDiHa2Gopw&t=4s
ZX Spectrum +2 & PicoDiv SD,
Timex 2048 & divIDE 57c

jack_świdnik

  • *****
  • Wiadomości: 1590
  • Miejsce pobytu:
    Świdnik / Lublin
Odp: Gry z muzyką AY na 80K
« Odpowiedź #3 dnia: 2021.04.11, 18:28:42 »
Tak to ta gra Led Storm. Klaud sprawdź jak ona działa na tym 80k
moje marzenie: Timex 2048 128K

KWF

  • *****
  • Wiadomości: 6405
  • Miejsce pobytu:
    trzecia planeta od Słońca
  • "I co ja robię tu, u-u, co Ty tutaj robisz ..."
    • Insta do lasownia
Odp: Gry z muzyką AY na 80K
« Odpowiedź #4 dnia: 2021.04.11, 20:04:59 »
Dzięki za tytuł, sprawdzę, kiedy tylko znajdę chwilę czasu,
KWF
-----
R Tape loading error 0:1