Zauważyłem że kilka pikseli jest w niewłaściwym miejscu, i że jedno z działań robi do każdego bajta, a wystarczy raz na znak. U siebie poprawiłem ale skoro zainteresowanie takie znikome to nie chce mi się tu wklejać...
A tymczasem zrobiłem, (na razie na CPC), 7 znaków do robienia fajnych ramek i zawijasów. Żeby wykorzystać te wolne UDG jakie zostały. Po dodaniu tych ramek zostaną już tylko 2.
4 znaki to rogi mogące też służyć do robienia ukośników, po 1 na pion i poziom, oraz kuleczka do łączenia maks 4ech końcówek. CPC ma ponad 20 znaków do ramek i paskowych mozajek, a nie wyglądają równie fajnie jak te.
10 SYMBOL 240,0:SYMBOL 241,0,0,0,1,2,5,11,22:SYMBOL 242,0,0,0,128,64,160,208,88:SYMBOL 243,22,11,4,3,1:SYMBOL 244,88,176,96,192,128:SYMBOL 245,60,44,44,44,44,44,44,60:SYMBOL 246,0,0,255,129,255,255:SYMBOL 247,44,110,199,1,199,239,110,60:SYMBOL 248,0
20 PRINT CHR$(INT(RND*9+240));:GOTO 20