ZX Spectrum > PARTIES/ZLOTY

Lost Party 2023

<< < (2/5) > >>

Vasco:
Zostały niecałe 4 dni na zakup biletu w obecnej cenie (do 30 I). Później będzie najprawdopodobniej 2 miesięczna przerwa w sprzedaży a potem tradycyjna podwyżka. Chyba warto skorzystać z okazji: https://www.lostparty.pl/2023/tickets

Jednocześnie proszę o sprawdzenie, czy jesteście na liście uczestników a więc czy kogoś omyłkowo nie wpisałem (przypomnijcie się!). Jest też parę przypadków, gdy latem wydałem bonus i usłyszałem obietnicę przelewu a minęło pół roku i nic (przypominam się!).

Aha, oczywiście bonus w formie płyty Wacka jest jeszcze dostępny i będziecie go mogli odebrać na zlocie.

Vasco:
Na Revision 2023 też o nas wiedzą ;)



Wróciła sprzedaż biletów: https://www.lostparty.pl/2023/tickets

Vasco:
Właśnie wysłałem informację dot. opłaty za pokój w Turyście osobom (i ekipom), które rezerwowały CAŁE pokoje. Jeżeli nie otrzymaliście wiadomości, to jest to dobry moment, aby się przypomnieć.

NIE wysyłałem wiadomości osobom, które zamawiały tylko pojedyncze miejsce - ponieważ jeszcze nie mam pewności, w którym pokoju ostatecznie wylądują. Różnica w ew. cenie będzie niewielka ale nie chcę podawać niepewnej informacji, żeby nie trzeba było się potem bawić w zwroty czy dopłaty. Miejsce macie.

Wpłacacie bezpośrednio na konto Turysty. Będzie fajnie, jeśli potwierdzicie mi, że przelaliście - będę miał mniej zmartwień.

Osoby, które nocują w Krystynie - ustaliły na pewno kwestię płatności z gospodarzami i niech tak zostanie.

Sprzedaż biletów standardowych (fizyczna obecność na party) będzie prowadzona do 30 maja. Później przez stronę będą dostępne bilety online. Oczywiście będzie można kupić bilety także na miejscu tylko gadżetów może nie starczyć. Zawsze zachęcam do zakupu biletu online, który "blokuje" cenę (mniej do dopłaty na miejscu) i rezerwuje gadżety (jeśli jest kupiony jeszcze w maju).

Przypominam (bo ciągle padają takie pytania): na całą rodzinę wystarczy jeden bilet!

Kontynuujemy wydawanie znaczków dla osób (musimy dokończyć serię), które przyjadą ze sprzętem. Proszę o deklarację - także najlepiej do końca maja (znaczki trzeba jeszcze wyprodukować).

Zamawiać koszulki i inne drobiazgi będzie można najprawdopodobniej na początku czerwca - tak przez około tydzień.

Vasco:
Jeszcze tylko do jutra (czyli 30 maja) można przez Internet kupić bilety standardowe (https://www.lostparty.pl/2023/tickets). Oczywiście będą później dostępne na miejscu ale w wyższej cenie :(

Po zamknięciu przedsprzedaży będzie czas na zamówienie Waszych gratisów, wydrukowanie identów, więc to jest też dobry moment, aby sprawdzić czy wszystkie Wasze dane na https://www.lostparty.pl/2023/visitors są prawidłowe. W tym zaznaczenie platformy sprzętowej albo czy przywozicie sprzęt.

Jeśli zabieracie swoją rodzinę, to także proszę, wyślijcie mi ich imiona/ksywy, aby mogli otrzymać imienne identy.

Oczywiście obowiązuje zasada: jedna rodzina - jeden bilet (powtarzam się ale to pytanie co jakiś czas wraca w mailach).

Vasco:


Można już zamawiać koszulki, kubki i podkładki z logo tegorocznej imprezy.

Prawdopodobnie dojdzie jeszcze kilka kolorów koszulek dziecięcych (weryfikuję dostępność).

Jeżeli wiesz, że na pewno nie przyjedziesz na party, wybierz zakup z wysyłką. Jeśli nie masz pewności, że dotrzesz, wybierz z odbiorem na zlocie - zawsze będzie można zamówić wysyłkę po zlocie bo zwroty za wysyłkę, gdy odbierzesz osobiście, są kłopotliwe :(

Ceny koszulek (w porównaniu z zeszłym rokiem) wzrosły o 4-5 zł, ceny za kubki i podkładki udało się utrzymać na tym samym poziomie.

https://www.lostparty.pl/2023/shop/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej