Te liczby to nic innego jak reprezentacja liczbowa punktów w sprite. Rozrysowuje je się na liczbach w zapisie dwójkowym, na następnie konwertuje do dziesiętnego lub szesnastkowego. Najłatwiej jest zmienić liczy do postaci szesnastkowej, na przykład:
0001 1000 ; dwójkowo 0001 to 1 dziesiętnie i 1 szesnastkowo, dwójkowo 1000 to 8 dziesiętnie i szesnastkowo, zatem zapis szesnastkowo to $18
0011 1100 ; bin: 0011, dec: 3, hex: 3; bin: 1100, dec: 12 ; hex: C, docelowo: $3C
0111 1110 ; bin: 0111, dec: 7, hex: 7; bin: 1110; dec 14, hex: E, wynik: $7E
Taki zapis stosuje się również dla dowolnej innej wielkości sprite, nie tylko o szerokości 8 pixeli jak powyżej.
Programów do edycji i zapisu sprite dowolnej wielkości jest wiele, jak chociażby ZX Paintbrush.