ZX Spectrum > PROGRAMOWANIE

IDE na blaszaka

<< < (4/4)

RafalM:
Cieszę się że mogłem komuś poprawić humor:)   A kolega Powolniak to w ogóle mnie zmylił swoim nickiem, że to niby mu trzeba prosto i powoli tłumaczyć, a tu proszę ekspert pełną gębą :)

RCL:
A po co plugin? Eclipse przecież ma makefile projekty, przynajmniej po zainstalowaniu CDT (jak zresztą i Visual Studio, nawet najnowsze - chociaż w VS można i na custom build steps jechać). Chyba że do debugowania, ale source-level debugger dla Speccy jest IMHO overkillem... jak się pisze w asmie, to wystarczy zwykłego debuggera, w stylu STS (bądź wcześniej MONS), a takie są już wbudowane w emulatory (np. UnrealSpeccy - nie portable).

matofesi:
To, że można pisać przy użyciu Makefile'i jest oczywiste - sam to robię i nie używam do tego Eclipse'a

Pisząc o pluginie miałem na myśli coś bardziej kompleksowego - integrację z emulatorem i debuggerem (w tym również na poziomie mechanizmów debuggu w Eclipsie) ale także dodatkowe elementy jak obróbka grafiki w formatach potrzebnych przy pisaniu programów itp. Chodziło mi o coś w podobnym zamyśle jak plugin do pisania aplikacji Androidowych z obsługą różnych dodatkowych mechanizmów.

Choć jak się przekonałem jak już zacząłem dłubać spokojnie radzę sobie używając zwykłego edytora tekstowego, pasmo, make i paru dodatkowych drobiazgów ;)

Micky:
Nie wiem czy temat dalej aktualny, ale ja uzywalem
Notepad++, sjasmplusa i zx spina do emulacji Divide.
Niezle mi sie to sprawdzalo przy patchowaniu fatware'a i probach na goraco ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej