Autor Wątek: Ciąg dalszy oldschool demomaking?  (Przeczytany 7668 razy)

karwasz

  • ***
  • Wiadomości: 113
  • Miejsce pobytu:
    Nowy Prażmów
  • ♥ //// ♥
    • fubu
Ciąg dalszy oldschool demomaking?
« dnia: 2012.07.07, 09:16:34 »
Właściwie pytanie do matofesi, ale cykl może być kontynuowany również przez innych koderów: czy będzie kontynuacja oldschool demomaking?

Podłączę też tutaj, bo nie znalazłem wątku o artykule: W zipie do drugiej części nie ma chars.bin, includowanego w kodzie. Tak, wiem, że można/trzeba sobie go zrobić, ale załączam moja wersję dla leniwców. Czcionka brzydka i niewyrównana ale ze mnie artysta jak z koziej ;)

matofesi

  • *****
  • Wiadomości: 2048
  • Miejsce pobytu:
    Toruń/Poland
Odp: Ciąg dalszy oldschool demomaking?
« Odpowiedź #1 dnia: 2012.07.07, 12:01:07 »
Będą jeszcze przynajmniej dwie części - do jednej mam gotowy kod muszę tylko dopisać tekst, na drugą mam koncepcję. Dalej to jeszcze nie zdecydowałem, ale mam jeszcze kilka pomysłów więc nie jest wykluczone, że będzie więcej części. Muszę tylko znaleźć czas, bo chwilowo mam stertę innej pilnej roboty.

karwasz

  • ***
  • Wiadomości: 113
  • Miejsce pobytu:
    Nowy Prażmów
  • ♥ //// ♥
    • fubu
Odp: Ciąg dalszy oldschool demomaking?
« Odpowiedź #2 dnia: 2012.07.07, 17:03:01 »
O,  dzięki. Czekam zatem.

Gryzor

  • *****
  • Wiadomości: 2009
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: Ciąg dalszy oldschool demomaking?
« Odpowiedź #3 dnia: 2012.07.07, 22:33:39 »
Ja tez sobie chetnie poczytam, wiec czekamy  :D
W demach zawsze mi sie podobaly przerozne tricki, zeby uzyskac efekty, ktore powiedzmy "normalnymi" metodami byly nieosiagalne. Niestety niewiele zrodel bylo dostepnych, dobrze, ze choc teraz po latach mozna dowiedziec jak to bylo zrobione.

YERZMYEY/HOOY-PROGRAM

  • *****
  • Wiadomości: 1187
  • Miejsce pobytu:
    Rubber Planet
  • AY RIDERS
    • ZX Spectrum demos/games
Odp: Ciąg dalszy oldschool demomaking?
« Odpowiedź #4 dnia: 2012.07.08, 00:20:58 »
Ja tez sobie chetnie poczytam, wiec czekamy  :D
W demach zawsze mi sie podobaly przerozne tricki, zeby uzyskac efekty, ktore powiedzmy "normalnymi" metodami byly nieosiagalne. Niestety niewiele zrodel bylo dostepnych, dobrze, ze choc teraz po latach mozna dowiedziec jak to bylo zrobione.


No mamy nadzieję, że także - wykorzystać??? ;)  ;)  ;)

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4537
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: Ciąg dalszy oldschool demomaking?
« Odpowiedź #5 dnia: 2012.07.08, 11:00:07 »
Po to mat napisał artykuły z opisanymi metodami i i kodami źródłowymi, aby było można je było wykorzystać w swoich pracach.
Niedługo (?) i ja opublikuję kilka artykułów z kategorii demomakingu i również kody źródłowe będą dostępne i możliwe do wykorzystania. Dobrze jeżeli chociaż jedna osoba z tego skorzysta.

sect0r

  • *****
  • Wiadomości: 698
  • Miejsce pobytu:
    Oltedal/NO
  • speccyholic
Odp: Ciąg dalszy oldschool demomaking?
« Odpowiedź #6 dnia: 2013.04.03, 18:42:52 »
Sorry za odkopywanie, bedzie cos sie dzialo w temacie ?
Szarak # DivIDE+ # MasakratorFM DeluXe by Zaxon

matofesi

  • *****
  • Wiadomości: 2048
  • Miejsce pobytu:
    Toruń/Poland
Odp: Ciąg dalszy oldschool demomaking?
« Odpowiedź #7 dnia: 2013.04.03, 19:39:06 »
Prawdopodbnie. Póki co mam kupę innej roboty, ale powoli się klaruje, więc być może zbiorę się i napiszę kolejną część do której kod mam zrobiony od dłuższego czasu.