Autor Wątek: [tooloud] jakby Oregon Trail  (Przeczytany 20369 razy)

smok.wawelski

  • ***
  • Wiadomości: 225
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [tooloud] jakby Oregon Trail
« Odpowiedź #30 dnia: 2019.02.03, 13:26:42 »
Hej, jakiś update Oregona?

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3185
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: [tooloud] jakby Oregon Trail
« Odpowiedź #31 dnia: 2019.02.03, 16:21:09 »
Doszedłem do tematu problemu, którejś wersji Z88DK i biblioteki muzycznej - wywala mi błędy, Tygrys zbada temat.

Ponieważ jednocześnie klepię ten sam kod pod cc65 to wychodzą mi kwiatki z innej platformy - ale generalnie powoli idzie do przodu. Chciałbym zamknąć temat Oregona na ZX'a do najbliższego party, ponieważ mam już "na tapecie" temat logiki silnika przygodówkowego, ale to kompletnie inny temat.

PS. dzięki za przypomnienie, wcisnąłem to właśnie "na tapetę" :)
dużo sprzętu mało czasu.

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3185
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: [tooloud] jakby Oregon Trail
« Odpowiedź #32 dnia: 2019.03.31, 23:22:29 »
Jakiś tydzień temu mnie tknęło i skontaktowałem się z aktualnym właścicielem praw (w moim przekonianiu) zadając pytanie czy taka konwersja jak "robię" mieści się w granicach akceptowalnych i... chyba zamykam projekt, bo odpisał mi ludzik HMH, że ponieważ nadal jest eksploatowana licencja/trademark to jedynie dopuszczają użycie w produktach licencjonowanych.

Chyba chodzi o tą konsolkę (mam zresztą) którą wydali z Oregon Trail. No nic, trochę ciekawych rzeczy człowiek popróbował, trzeba robić kolejne :) Być może przerobię to co powstało na kompletnie inny scenariusz gry / zmienię grafikę i coś z tego będzie, ale - generalnie nie zamierzam się pakować w przerzucanie się korespondencją z jakimś działem prawnym zza wielkiej wody. Szkoda czasu.
dużo sprzętu mało czasu.

ZX Freeq

  • *****
  • Wiadomości: 1833
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [tooloud] jakby Oregon Trail
« Odpowiedź #33 dnia: 2019.03.31, 23:43:40 »
Bardzo szkoda. Ale tak, jak piszesz. Zmień tytuł i grafikę (tia, łatwo powiedzieć) i działaj dalej, bo szkoda poniesionego wysiłku.
ZX80|ZX81+16kB+PandAY|ZX 48k/+/128k+/+2/+2A/+3/Vega/Next|QL+QIDE|JS128|Timex 2048+2040|UK2086|FDD3000+3.5''|AY|ZX HD|Divide2k11/2k14|DivMMC/PicoDivSD|BetaDisk 128|Opus|Masakrator FM|If 1/2/Microdrv|Multiface 1|+2A\B SDI-1|SJS 1/2|ZX Printer|TZXDuino|+3 HxC USB|ZXUno|Omni
Z88|A500/600|PC200|Ent128

Skinner

  • ****
  • Wiadomości: 367
  • Miejsce pobytu:
    Wlkp PL
Odp: [tooloud] jakby Oregon Trail
« Odpowiedź #34 dnia: 2019.04.01, 09:47:04 »
Dokładnie. Szkoda roboty - zmiana tytułu i po sprawie.
Mało to klonów gier wychodzi/wychodziło i to w oficjalnej dystrybucji?
2x 48k+, +2, HQ48 (under construction)

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3185
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: [tooloud] jakby Oregon Trail
« Odpowiedź #35 dnia: 2019.04.01, 10:03:45 »
ale serio - kopać się z dużą firmą nie zamierzam. Zmienię scenariusz, grafikę, tytuł, mechanika może zostać, albo ją rozbuduję - co też może być in plus.
dużo sprzętu mało czasu.

gorgh

  • ***
  • Wiadomości: 128
  • Miejsce pobytu:
    Wyszków
Odp: [tooloud] jakby Oregon Trail
« Odpowiedź #36 dnia: 2019.04.01, 21:34:39 »
zupełnie inaczej podchodzi na przykład taki autor Saboteur, który sobie tylko życzy małego procenu od sprzedaży kopii

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3185
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: [tooloud] jakby Oregon Trail
« Odpowiedź #37 dnia: 2019.04.01, 22:23:37 »
procentu od sprzedaży konwersji na newgena.
dużo sprzętu mało czasu.