No to i ja dorzucę coś z naszych "produkcji". Głównie Kriss się w to bawił. Muzyka często gra "za nisko" - była pisana na AY montowanych przez Stavi, które ustawiało granie zbyt wysoko. Dopiero po zakupieniu przez Scalmana oryginała 128k poustawialiśmy sobie tak jak należy.
Pamiętam jeszcze katorżniczą robotę z poprawianiem około 60 songów, bo fałszowały nieziemsko...
Spekulant - jedna z gierek w które się zagrywaliśmy swego czasu, dorobiona muzyka na AY. Program dla 48k.
Dallas - j.w. (był jeszcze Hammurabi, ale się gdzieś zapodział)
Sim City - dodana muzyka na AY, wymaga 128k, ew. dodatkowego banku pamięci, nie pamiętam którego
Lords of Chaos - nasza ulubiona gra w Remix'ie 128k. Dodane intro z muzyką. Z dzisiejszej perspektywy wygląda koszmarnie (szczególnie grafika robiona naprędce), tekst do scrolla jakiś taki infantylny etc. Wyjątkowo koszmarnie brzmi muzyka. Powód - jak we wstępie.
Spherical 128k Remix - dodane intro z sampletrackiem, trainer i muzyka AY podczas gry.
O ile pamiętam, zarówno w Lords of Chaos jak i Spherical skaszanione są jakieś klatki animacji którychś postaci, bo się dodatkowy kod nie mieścił i po prostu tam wszedł
Na 128k może nie działać z Tape Loadera - proponuję zawsze poprzedzić USR0.
Pliki w tapkach są mocno pokompresowane i usunięte load-screeny, bo czasy były takie że trzeba było odchudzać programy i oszczędzać miejsca na dyskietkach
A jeszcze ten czas ładowania...