Autor Wątek: A Gatearray z prototypu wyglada tak  (Przeczytany 2086 razy)

rzookol

  • ***
  • Wiadomości: 214
  • Miejsce pobytu:
    Lublin/Stasin
A Gatearray z prototypu wyglada tak
« dnia: 2021.11.09, 13:30:53 »
+2, +3, CPC128Plus, kilka Amigi, kilkadziesiąt Maków, walające się Commodore

pear

  • *****
  • Wiadomości: 5509
  • Miejsce pobytu:
    Będzin
  • Z80 only
Odp: A Gatearray z prototypu wyglada tak
« Odpowiedź #1 dnia: 2021.11.09, 14:24:07 »
Chwilę się naszukałem zanim zauważyłem, że to drugie CPC na barana :D
ZX/Enterprise/CPC/Robotron/C128D

zaxon

  • *****
  • Wiadomości: 4689
Odp: A Gatearray z prototypu wyglada tak
« Odpowiedź #2 dnia: 2021.11.09, 20:20:27 »
Wow ;) Rosjanie to chyba tak w Aleste 520 zrobili, tam też same TTLe prawie ;)
Siedem kilo smalcu,gesich jajek kopa,zeby moc to polknac tegiego trza chlopa. GG 3456993

gotham

  • ***
  • Wiadomości: 135
  • Miejsce pobytu:
    Kraków
Odp: A Gatearray z prototypu wyglada tak
« Odpowiedź #3 dnia: 2021.11.17, 23:06:21 »
Taki gatearray da się zaprogramować na najprostszym układzie programowalnym były świetnym zamiennikiem do klonów lub starych amstradów.
Amstrad  6128 plus + CM14 , Gamecube , Xbox 1 , PSP , Neogeo Pocket color x 2 ,

damik

  • Fresh rosin sniffer ;)
  • *****
  • Wiadomości: 2426
  • Miejsce pobytu:
    Generalnie Polska, głównie Bytom czasem Bielsko-Biała oraz okolice
  • ZX'owy i nie tylko...
Odp: A Gatearray z prototypu wyglada tak
« Odpowiedź #4 dnia: 2021.11.17, 23:26:42 »
Już to gdzieś wcześniej widziałem, to chyba jedyny ocalały prototyp CPC464.

No raczej nie będzie tak łatwo, bo sam prototyp posiada 9 programowalnych układów PLD jakie trzeba zrewersować, nie będzie to prosta implementacja a na pewno do najprostszych układów programowalnych. ;D
Pomijam fakt że dostęp do tego unikatowego prototypu mają pewnie tylko nieliczni i raczej mało prawdopodobne by ktoś się zdecydował na rzeźbienie przy tym  ???
Wszystkiego po trochu: Schwarz, mydło i powidło... konsole, stare i nieco nowsze komputery oraz akcesoria i duperele.