Dopiero dziś odpaliłem Paintbrush 2. Możliwości są duże, jednak ja potrafię stworzyć jedynie prosty obrazek lub zaimportować z pliku graficznego np. png i powalczyć z colour clash.
Mam prośbę do grafików: czy ktoś mógłby zaprojektować logo ULA+ (lub ULAplus) używając jak największej liczby kolorów (FLASH również). Logo powinno być na cały ekran z wyjątkiem 2 dolnych linii, w których pojawiałby się napis ULA+ DETECTED.
W ten sposób startowałyby gry na ULA+
Należy też poprawić paletę "Standard" dla ULA+, co właśnie zrobiłem. W nowych klonach kolory nie-BRIGHT są znacznie ciemniejsze, prawdopodobnie zainstalowany jest silniejszy rezystor na wyjściu ULA. W emulatorach ta paleta nazywa się Alone Coder (lub Alone). Większa różnica pomiędzy jasnymi i ciemnymi kolorami jest wykorzystywana we wielu demach i intrach, np. aby zrobić anti-aliasing na przełączanych ekranach. Przede wszystkim zmiana dotyczy koloru 7, który w palecie "Standard" dla ULA+ jest białoniebieskawy, a powinien być szary. Zatem zmieniony jest z RGB 663 na 442. Pozostałe kolory też trochę ściemniłem, choć np. kolor 5 trochę różni się od cyan bez BRIGHT na zwykłym ULA, ale inaczej się nie da z uwagi na specyfikę ULA+ (tylko 2 bity na kanał niebieski).