Gra w oryginale jest skompresowana i uruchamiana jednym USR z loadera, który rozpakowuje i uruchamia grę.
Nie mam tyle czasu i cierpliwości, aby przeglądać kod linia po linii,
żeby się rozpakowała, następnie wróciła do systemu i wpisać POKE.
Wpisałem z poziomu emulatora i wybór trainera ładuje całkiem inny plik z grą utworzony za pomocą Z802TZX.
Do wygenerowanego loadera nie da się nic dopisać, bo on ma tablicę zmiennych, w której zapisane są wartości rejestrów,
a oprócz tego ma mnóstwo zabezpieczeń. Nie widzę potrzeby ich łamać, kiedy w emulatorze ładowanie drugiej gry (trainera) zajmuje sekundę dłużej. Ponadto dane gry są zapisane w Turbo bez nagłówków, w dodatku skompresowane. Nie warto zadawać sobie trudu.
Tzx - jeśli nie lubisz tego formatu możesz przerobić na tap w emulatorze Fuse. (Tape/Write)
Gra w załączniku do odpalenia w emu (Spin 0.7).