forum speccy.pl

ZX Spectrum => SOFTWARE => Wątek zaczęty przez: trojacek w 2018.06.05, 11:44:20

Tytuł: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2018.06.05, 11:44:20
Mały coś ruch na forum, to trochę potrolluję ;)
Czy ktoś się interesował/interesuje programowaniem na styku ESXDOS-a? Zwłaszcza "kropkowe" komendy?
Tak, wiem, że na githubie jest szczątkowy opis API.
Tak, wiem, że Tygrys stworzył player do TS czy czegoś tam ;)
Tak, wiem, że istnieje forum deweloperskie esxdos.org, ale ostatnio wszystko tam kręci się wokół Nexta, co mnie lekko odrzuca ;)
Chodzi mi o to, czy ktoś się tym w ogóle interesuje i czy ma jakieś doświadczenia?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: ZX Freeq w 2018.06.05, 13:26:21
Interesowałbym się bardziej, gdybym miał więcej czasu, albo sił na zarywanie nocek. Rok temu próbowałem przerobić ze źródeł komendę divideo, aby zamiast sampli grała muzykę AY. Ale nie udało mi się zrozumieć jak przekazać parametr za "kropkową" komendą (ostatnio jak sprawdzałem, to źródła do divideo obejmują playerek skanujący całą kartę CF, a nie wersję kropkową).
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2018.06.05, 14:08:59
Hmm dokładnie wczoraj wieczorem miałem podobną rozkminę - mało jest w ogóle informacji na ten temat. Mnie bardziej niż pisanie własnych komend z kropką interesuje np. szybkie doładowywanie danych z karty (zainspirowany portem gry Dragon's Lair na ZX-81).

@ZX Freeq: spróbuj to źródło:
http://dailly.blogspot.com/2017/07/esxdos-file-access.html
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: ZX Freeq w 2018.06.05, 15:20:19
No tak, lipiec 2017, a ja dumałem w kwietniu :) (pisałem wtedy PH17 intro). Dzięki, przyda się. Domyślam się, że to działa tylko z SD czy z CF też?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2018.06.05, 15:32:04
Z ESXDOS, niezależnie od karty.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2018.06.05, 17:02:56
Mnie bardziej niż pisanie własnych komend z kropką interesuje np. szybkie doładowywanie danych z karty (zainspirowany portem gry Dragon's Lair na ZX-81).

Pierwsze co zauważyłem, że plik plikowi nierówny. Plik zapisany przez F_WRITE jest dokładnie tym, czym powinien być. Natomiast użycie basicowej komendy SAVE dokłada nagłówek... 128-bajtowy. Serio, aż tyle potrzeba? Niby do czego? Na długą nazwę pliku chyba. Jakoś TOS dokłada po 5 bajtów i całkowicie to wystarcza.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: steev w 2018.06.05, 17:07:05
Hmm dokładnie wczoraj wieczorem miałem podobną rozkminę - mało jest w ogóle informacji na ten temat. Mnie bardziej niż pisanie własnych komend z kropką interesuje np. szybkie doładowywanie danych z karty (zainspirowany portem gry Dragon's Lair na ZX-81).

@ZX Freeq: spróbuj to źródło:
http://dailly.blogspot.com/2017/07/esxdos-file-access.html
Sporo można też wyczytać w dokumentacji do unodos 3 (plik unodos.api)
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: steev w 2018.06.05, 17:13:22
Mnie bardziej niż pisanie własnych komend z kropką interesuje np. szybkie doładowywanie danych z karty (zainspirowany portem gry Dragon's Lair na ZX-81).

Pierwsze co zauważyłem, że plik plikowi nierówny. Plik zapisany przez F_WRITE jest dokładnie tym, czym powinien być. Natomiast użycie basicowej komendy SAVE dokłada nagłówek... 128-bajtowy. Serio, aż tyle potrzeba? Niby do czego? Na długą nazwę pliku chyba. Jakoś TOS dokłada po 5 bajtów i całkowicie to wystarcza.
Nagłówek +3DOS
Pretensje to do Amstrada zdaje się... ;)
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2018.06.05, 18:13:05
Nie do końca do Amstrada. Dlaczego kopiuje się złe wzorce? Przecież ani ESXDOS, ani gumiak nie mają nic wspólnego z Amstradem. Wracając do korzeni można było zrobić nagłówek jak dla taśmy (z uwzględnieniem innej długości nazwy).
Zwłaszcza, że divIDE/divMMC nie działa chyba jednocześnie ze stacją modelu +3, a tylko wtedy ujednolicenie nagłówków miałoby jeszcze sens.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2018.06.08, 10:58:32
Pytanie głównie do Tygrysa: jak szybki jest odczyt pełnego ekranu z karty? Czy da się uzyskać 15-25 fps, zakładając, że jeszcze coś na tym ekranie chcemy narysować (np. sprite'a). Nie musi być cały ekran ale np. 1/3 lub 2/3 (i bez atrybutów). Chodzi mi po głowie pomysł na streamowanie prerendowanego tła z karty....
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Tygrys w 2018.06.08, 12:58:33
W teorii transfer to jakieś 200kb/s. Przykład Bad Apple z Forever 2017 pokazuje że jest 25fps z muzyką AY.
wymaganie 128kb bierze sie z racji wykorzystywania dwóch stron ekranu w celu uniknięcia migania.

Im mniej ładujesz tym szybciej je dostaniesz i za pewne będzie czas na dodanie czegoś nowego.
 
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2018.06.08, 13:26:03
Muszę ładować 1 plik czy mogę mieć setki plików w setkach katalogów?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Tygrys w 2018.06.13, 15:18:20
Postaram się tego dowiedzieć.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2018.06.14, 13:23:15
Taki mały teaser.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2018.06.14, 14:30:47
Norton Commander ale czarnobiały :) Czy to hires z Timexa?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2018.06.14, 14:54:15
Tak, timexowy hires, na dodatek 80 kolumn.
Czcionka pożyczona z terminala TT3000, bo żaden mój font nie wyglądał ładnie ;)
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Maryjan w 2018.06.14, 16:25:55
To ten projekt, o którym rozmawialiśmy na Pixel-u ?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2018.06.14, 16:29:33
Oj tam, od razu projekt... Raczej przypomnienie sobie asemblera i test, na ile wystarczy mi samozaparcia, by dalej klepać kod ;)
Pewnie więc umrze jako wersja demo, wczesna beta albo nawet nie to ;)
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Maryjan w 2018.06.14, 16:31:44
Ale pomysł fajny.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2018.06.14, 16:47:31
Dzięki. Pomysł polega na tym, by nie wykraczać z używaną pamięcią poza RAM interfejsu, a jednocześnie przechowywać i przywracać to, czego używa drugi ekran. Ale zacząłem jak zawsze od d4 strony i skupiłem się na szybkości wyświetlania. Tryb 80-kolumnowy to bieg pod górkę, i to po kamieniach. A do tego nazwy trzeba sortować, co też pożera czas.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Tygrys w 2018.06.19, 10:55:24
ESXDOS oferuje możliwość czytania sekwencyjnego z pliku, zatem streaming jest jak najbardziej możliwy.

Co do użycia i przykładów - trzeba czekać aż zostanie opublikowane API.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2018.06.19, 12:31:47
OK streaming jest możliwy - to wiedziałem patrząc na demo Bad Apple. Chodziło mi o to, czy szybkość otwarcia pliku jest wystarczająco duża, żeby zamiast jednego wielkiego pliku mieć np. setki mniejszych plików.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Tygrys w 2018.06.19, 12:40:06
Wydaje mi się że będzie to dość szybkie, sprawdzę (za jakiś czas zapewne) i dam znać.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2018.07.17, 15:55:48
I jak? Coś wiadomo w temacie otwierania plików?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Tygrys w 2018.07.18, 10:16:21
Jeszcze za to się nie zabrałem, dzięki za przypomnienie.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2019.01.13, 22:59:01
Ok, znalazłem sobie przykład na zmianę pozycji w pliku do odczytu (SEEK) i samego odczytu pliku w asemblerze:

fRead:
             ld   ix, 16384          ; ix = address where to store what is read
             ld   bc, 6912           ; bc = bytes to read
             ld   a, filehandle      ; a  = the file handler
             rst  $08
             db   F_READ             ; read file
             ret


Rozumiem, że cała magia dzieje się w linijce  rst  $08?
Ponieważ korzystam z Boriel Basica i w asemblerze piszę tylko wstawki, to mam pytanie, czy nie będzie jakiegoś konfliktu z ROMem ZX Spectrum i ESXDOS? Boriel korzysta z ROMu w wielu miejscach. Ktoś ma doświadczenie w tej kwestii?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2019.01.13, 23:19:22
RST 8 przełącza ROM na ESXDOS, po rozkazie jest kod funkcji do wywołania.
Trochę się bawiłem wywołaniami ESXDOS, może Ci coś będę mógł pomóc.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2019.01.13, 23:32:13
Aaa OK. To już wszystko rozumiem. Po rst 8 i wywołaniu funkcji jest powrót do oryginalnego ROMu ZX?
Przetestuje sobie i dam znać czy wszystko działa (chcę załadować obrazek pod 16384).
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2019.01.14, 00:10:45
Hmm, na razie mam tylko doświadczenie z pisaniem komend z kropką, które się uruchamiają w pamięci interfejsu, czyli ROM ESXDOS jest wtedy załączony i nie trzeba żadnych sztuczek (a nawet odwrotnie, można wtedy wołać procedury z ZX ROM).

Trochę na temat przełączania jest napisane na stronie Velesofta:
https://velesoft.speccy.cz/zx/divide/divide-memory.htm

Wspomnianych jest kilka specjalnych adresów (0000h, 0008h, 0038h, 0066h, 04c6h and 0562h), które są dekodowane sprzętowo. Da ostatnie służą do powrotu do ROM-u z Basicem.

Adresy 0000, 0008 włączają ROM divIDE/MMC, a żeby go wyłączyć, pobrany musi być rozkaz z zakresu 1FF8h-1FFFh.
W tym miejscu znajdziemy:

1FF8 C9        RET     

1FF9 FB        EI     
1FFA C9        RET     

1FFB E9        JP      (HL)
1FFC FF        RST     38H
1FFD FF        RST     38H
1FFE FF        RST     38H
1FFF FF        RST     38H

Najprościej więc odłożyć na stos adres powrotu i wykonać JP 1FF8H (bez włączania przerwań) lub JP 1FF9H (z włączeniem przerwań).
Albo też adres powrotu zapakować do HL i wykonać JP 1FFBH.


Tych adresów nie należy wywoływać bezpośrednio, bo komputer się zwiesi lub wyresetuje przy powrocie do Basica.
Do "gładkiego" powrotu do ZX ROM służą dwie procedury pod adresami 04c6h oraz 0562h. Nie wiem jeszcze, czym się od siebie różnią.

Aaa OK. To już wszystko rozumiem. Po rst 8 i wywołaniu funkcji jest powrót do oryginalnego ROMu ZX?
Przetestuje sobie i dam znać czy wszystko działa (chcę załadować obrazek pod 16384).

Funkcje wywoływane przez RST 8 w większości przypadków wracają włączając ROM sprzed wywołania. Czyli:
- Wywołanie z włączonym ZX ROM rozkazu RST 8 wywoła wskazaną funkcję ESXDOS i nastąpi powrót do ZX ROM.
- Wywołanie z wyłączonym ZX ROM rozkazu RST 8 wywoła wskazaną funkcję ESXDOS (lub ZX ROM) i nie nastąpi powrót do ZX ROM.

I jeszcze jedna uwaga: komendy z kropką są ładowane do pamięci RAM divIDE pod adres 2000h i potem następuje skok pod ten adres. Warto pamiętać, że ZX ROM jest wtedy nieaktywny i nie ma dostępu np. do czcionki systemowej.

Sprawa nie mniej istotna - wywołanie funkcji ESXDOS wymaga podania nie tylko numeru funkcji bezpośrednio po rozkazie RST 8, ale nierzadko również jakichś parametrów, najczęściej w A oraz w HL. Ale taką uwagę znalazłem w opisie API, ale jeszcze nie przetestowałem: gdy wywołanie następuje z poziomu ZX ROM, zamiast HL należy używać IX.

Sprawa (na razie) ostatnia - gdy musimy zajrzeć do drugiego ROM-u na chwilę, możemy wykonać rozkaz OUT 227. Najstarszy bit wskazuje, który ROM będzie włączony:
0 - ZX ROM,
1 - ESXDOS.
Takiego przełączenia można bezpiecznie dokonać tylko kodem spod adresów 4000h-FFFFh oczywiście.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2019.01.21, 23:09:39
Po pierwsze: sukces!

Po drugie: głupi jestem bo nie zauważyłem, że w Borielu jest już cała biblioteka do obsługi esxdosa.
Parę ciekawostek:
- pod RVM (retro virtual machine) udaje mi się uzyskać ok. 8 FPS przy ładowaniu pełnego obrazka 6912 bajtów z oddzielnych plików. Spróbuję z jednym plikiem i komendą seek() i tylko z 6144 bajtami. Cel: 25 fps.
- esxdos wiesza się, kiedy próbuję odczytać MNIEJ bajtów niż ma plik ale nie wiesza się, jeśli spróbuję ładować WIĘCEJ niż ma plik. Dziwna sprawa.

EDIT:
Przy wykorzystaniu pojedynczego pliku i zmianie pozycji w pliku udało się dojść do 28 FPS przy odczycie 6144 bajtów (bez atrybutów) i 23 FPS z atrybutami
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Tygrys w 2019.01.22, 09:23:08
To co oferuje esxdos nazywa się 'seamless loading'.
A jak do tego dodasz muzykę na AY, to masz otwartą drogę do stworzenia 'Bad apple XXL' ;) I to w Borielu!

Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: smok.wawelski w 2019.02.03, 13:28:19
Czy ten seamless loading to w przerwaniach? Z tego co zauważyłem, to nie inkrementuje się zmienna TIME...
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Tygrys w 2019.02.06, 21:00:29
z tego co wiem to ten mechanizm działa w IM 2. Aktualizacja zmiennych systemowych (realizowana  przez procedury w ROM) działają na IM 1
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2019.09.18, 01:44:01
Znowu siedzę w nocy i zamiast skrobać kolejne dywagacje, dłubię w kodzie ;)
Taka sobie przeglądarka do plików txt.
Górny prawy ekran to tryb 85 kolumn (font TT3000), dolny prawy - 64 kolumn (i font CGA).
Oba chyba w miarę czytelne.
64 kolumny rysują się znacznie szybciej...
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Gryzor w 2019.09.18, 09:58:14
CGA jest bardziej retro, TT bardziej eleganckie. Troche rysowania jest, nic dziwnego, ze pierwsze karty mialy tryby tekstowe.
Jak ktos pamieta pierwsze edytory graficzne dla PC, tez szybko nie bylo.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2019.09.22, 21:32:46
Trochę uzupełniłem informacje na temat przełączania ROM-ów w moim starszym poście (https://www.speccy.pl/forum/index.php?topic=4370.msg74402#msg74402). By nie mnożyć niepotrzebnie bytów :)
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: misiek2 w 2019.09.23, 08:28:06
Wczoraj walczyłem z esxdos 0.8.7. Miałem już powrócić do 0.8.6 jednak okazało się, że paczka dostępna w sieci nie jest kompletna i trzeba sobie podmienić .128 i dograć w SYS/NMI plik init.

http://forum.tlienhard.com/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=3050&p=39875#p39875 (http://forum.tlienhard.com/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=3050&p=39875#p39875)
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2019.09.30, 22:08:22
Daniel A. Nagy utworzył i upublicznił kod kilku komend z kropką:

https://github.com/nagydani/dot-commands

Z ciekawostek, stworzył komendy .OPEN i .CLOSE do obsługi plików z dostępem sekwencyjnym. Po otwarciu można używać standardowego mechanizmu kanałów (PRINT # itp.).
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2021.07.25, 21:29:16
Coś mały ruch na forum, to wrzucam mały teaser.

Ślamazarnie mi to idzie, ale powolutku do przodu. Pokończę najistotniejsze funkcjonalności i udostępnię program w wersji preview. Resztę rzeczy dorobię później, może jak jakiś kolejny lockdown będzie ;)

A w międzyczasie mały polling (Jak to szło? "Policzmy głosy"):

• kto z Was używa divIDE/MMC/SD z Timexem?
• czy ktoś z Was ma tego typu interfejs z dwoma nośnikami?
• ile najwięcej plików macie w jednym folderze?

Dziękuję za uwagę.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: KWF w 2021.07.26, 06:12:41
1. DivMMC (SD) + TC2048
2. Nie
3. Nie wiem ile, ale wszystko co znajdę, ląduje w jednym z trzech folderów: Dema, Gry lub MISC, bo jestem bałaganiarzem

Fajna zajawka.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: damik w 2021.07.26, 08:48:57
1. DivMMC (SD) lub DivIDE + TC2048
2. Nie, jeden nośnik
3. Nie wiem, ile wlezie ;)

Czekam na pierwsze wydanie, bo soft jest obiecujący :)
Czy będzie też wersja pod klasyczną ULA bez trybu Timex ?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2021.07.26, 09:32:00
Czy będzie też wersja pod klasyczną ULA bez trybu Timex ?

W tej formie na pewno nie. Nawet czcionka 4x8 to za mało, by osiągnąć zamierzony efekt.
Clue tego projektu to właśnie wykorzystanie trybu hires.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2021.07.26, 09:41:02
Fajna zajawka.

Dziękuję :)
Dorzucam jeszcze dwa starsze obrazki.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: matofesi w 2021.07.26, 10:26:17
Fajne. Wygląda bardzo olschoolowo - jakby było pomarańczowe na czarnym to już pełen odjazd ;)

1. Jeśli używam to na V6, gdzie rdzeń ma tryby Timexa.
2. Jeden nośnik.
3. Dużo, ale nie przesadnie - robiłem sobie jakieś "odpalacze", żeby zapanować nad liczbą plików i chyba kopiowałem do osobnych katalogów dla początkowych liter nazw.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2021.07.26, 11:02:03
Fajne. Wygląda bardzo olschoolowo - jakby było pomarańczowe na czarnym to już pełen odjazd ;)

Jak ma się wyjście RGB, to można sobie zrobić prosty adapter, dający pomarańczowy na czarnym :)
A właściwie dowolny kolor na czarnym - wystarczą trzy potencjometry.
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: KWF w 2021.07.26, 11:25:47
Żółty na niebieskim można uzyskać bez dodatkowych układów. ;) Byłoby prawie jak Norton Commander pod DOS ;)

Ile zajmuje ten zarządca plików? Czy można z niego odpalać programy? Czy ogranicza w jakikolwiek sposób wielkość programów, które można uruchomić?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2021.07.26, 12:57:37
Żółty na niebieskim można uzyskać bez dodatkowych układów. ;) Byłoby prawie jak Norton Commander pod DOS ;)

Myślę, że takie rzeczy można spokojnie zrobić w ramach konfiguracji programu. A jak nie, to jeden POKE wystarczy ;)

Cytuj
Ile zajmuje ten zarządca plików? Czy można z niego odpalać programy? Czy ogranicza w jakikolwiek sposób wielkość programów, które można uruchomić?

Główny plik wykonywalny ma w obecnej chwili 5,5 KB, ale struktury danych trzymane w pamięci mogą zajmować znacznie więcej (zależnie od liczby plików w folderze - bo trzeba je posortować). Takie rzeczy, jak viewer są ładowane jako zewnętrzny moduł i po ich zamknięciu "oddają" pamięć.

Programy będzie można oczywiście odpalać, bez żadnego limitu rozmiaru pamięci, bo wcześniej pamięć będzie całkowicie czyszczona. To nie pecet i z gier najczęściej się wychodzi resetem. Tak więc nie da się zainstalować rezydenta, który przetrwa reset, ale ponowne uruchomienie jest proste, bo to komenda z kropką. Można co najwyżej dodać sobie program do autostartu, by po resecie automagicznie "wracał"  (działa to tylko w nowszych wersjach ESXDOS).
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: Maryjan w 2021.07.27, 10:07:23
Czy dla FDD 3/3000 będzie coś podobnego ?
Tytuł: Odp: ESXDOS i komendy z kropką
Wiadomość wysłana przez: trojacek w 2021.10.28, 12:56:50
Czy dla FDD 3/3000 będzie coś podobnego ?

Taki jest plan, choć oczywiście nie da się zrobić wszystkich funkcjonalności 1:1.
A na razie to w ogóle wszystkie prace stanęły. Potrzebny kolejny lockdown ;)