forum speccy.pl
ZX Spectrum => GRY => Wątek zaczęty przez: YERZMYEY/HOOY-PROGRAM w 2012.04.23, 14:56:20
-
Nowa gra (głównie na 128K) - "MTV - More Tea Vicar?" ;)
(http://cronosoft.orgfree.com/mtv-mini.jpg)
Do kupienia w Cronosoft http://cronosoft.orgfree.com/
Jest to strzelanka kosmiczna.
Soundtrack: http://ay-riders.speccy.cz/download/do_you_remember/03-Yerzmyey-KOTO_MegaMix.mp3
(http://yerzmyey.republika.pl/mtv.gif)
(http://yerzmyey.republika.pl/mtv2.gif)
(http://yerzmyey.republika.pl/mtv3.gif)
(http://yerzmyey.republika.pl/mtv4.gif)
(http://yerzmyey.republika.pl/mtv5.gif)
-
Wersja 128K jest darmowa:
http://yerzmyey.republika.pl/MTV128.tap
-
Przyjemna gierka, podobna do Chronosa, w którego grałem godzinami ;)
-
Zajebista gra!
-
A to nie jest taki R-Type, patrząc ze skrinów?
p<R
-
Wersja 128K jest darmowa:
http://yerzmyey.republika.pl/MTV128.tap
Dobrze wiedzieć;)
-
Niech się wypowie maniak shooterów.
Cieszy mnie każdy nowy, niezależnie czy horizontal czy vertical,
ale do rzeczy.
Gra jest dobrze wykonana, lecz mogłaby chodzić szybciej,
do ideału, którym jest R-Type jej daleko (tam obiekty poruszają się co 8 px).
Z drugiej strony R-Type mogłaby mieć również taką muzykę.
Chronos? Trochę podobne, chociaż mi się bardziej kojarzy z Agent X2,
może trochę ma z Zynaps i Delta.
Zdecydowanie za mało kolorów.
Dzięki za link, bedziemy walczyć.
-
... Gra jest dobrze wykonana, lecz mogłaby chodzić szybciej,
No właśnie, jak to chodzi na orginalnym sprzęcie? (wer. 128)
Ciut za wolno... Do szewskiej pasji doprowadzają maksymalnie trzy strzały jakie można oddać, za nim nie znikną lub nie nastąpi kolizja (lame: Przy Atarce mógłbym podrapać się w brodę i powiedzieć, że to ograniczenie ilości sprite'ów, a tutaj nie wiem:P).
Muzyczka Yerza fajna, aczkolwiek popełnił/ni jeszcze znacznie fajniejsze rzeczy:P
-
Pewnie strzały są limitowane żeby nie grało się zbyt łatwo.
-
Motyw muzyczny brzmi znajomo... jakby amigowy moduł 4-Mata...
-
A broń Boże, przecież stoi jak wół w tytule - to KOTO.
-
A nie doczytałem, ale miałem rację, że brzmi znajomo :)
-
Yupp.
To cover.
-
W ramach ciekawostki chciałbym zwrócić uwagę na nazwę. Otóż w języku angielskim "More tea, vicar?" jest idiomem, który używamy gdy ktoś w towarzystwie, hmm... Zresztą zobaczcie sami :)
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=More%20tea%20Vicar
Nie żeby miało to jakiś związek z treścią gry... :)
-
Ciekawe spostrzeżenie z tą nazwą ;)
-
Warto powiedziec ze Jonathan Cauldwell pracuje juz nad gra z tytulem "Sugar, no milk", i to nie zart!
-
Próbował ktoś zagrać na szarym +2 z DivIDE? U mnie się wiesza przed samym rozpoczęciem gry.
-
Popo, zapytaj na WOS, pliz. Ja mam jeno +2A.
Anywayz.
(http://i21.photobucket.com/albums/b253/chaosmongers/DSCF0774.jpg)
PS: Btw, właśnie słucham więcej italo, żeby się 'naładować' do kolejnych kawałków. ;) Co oczywiście prawdopodobnie będę robić również w Warszawie, na całą pytę. Z wiadomego komputera. ;)
Miłego Długiego ;) Weekendu
"zasyła"
Yerz
-
Wystarczył jeden POKE i gra chodzi na +2.
Pograłem i szału nie ma. Gra bardzo średnia, animacja pojazdu za wolna (wygląda jakby akcja działa się pod wodą), zbędne archaizmy typu dotknięcie wroga = śmierć= utrata bonusów.
Muzyka na AY może i niezła, ale jak na mój gust do tej gry nie pasuje.
-
Mi się gra nawet podoba, muzyka pierwsza klasa (AY jest wprost stworzony do grania w stylu Italo :)). Jedynie mogę się doczepić do prędkości - gra mogła by być nieco płynniejsza. Ale gra się fajnie :)
PS. mój ulubiony kawałek Italo, fajnie było by go posłuchać na AYgreku ;) : http://www.youtube.com/watch?v=w1eRWvjLrWo (http://www.youtube.com/watch?v=w1eRWvjLrWo)
-
Wystarczył jeden POKE i gra chodzi na +2.
Pograłem i szału nie ma. Gra bardzo średnia, animacja pojazdu za wolna (wygląda jakby akcja działa się pod wodą), zbędne archaizmy typu dotknięcie wroga = śmierć= utrata bonusów.
Muzyka na AY może i niezła, ale jak na mój gust do tej gry nie pasuje.
Przepraszam, a możesz zdradzić ten POKE jeśli to nie tajemnica? :)
-
POKE 32919,20 - oczywiście przed ostatnim RANDOMIZE USR.