To nad czym teraz pracuję (testuję) to wyeliminowanie konwersji w img2zxspec. Zresztą - jakbyś wpadł do nas na gamejam zobaczyłbyś co ten program potrafi namieszać - gubi klatki, części klatek nie konwertuje (co prawda nie zmienia numeracji klatek/plików) - robiłem to na 2.01. Teraz skompilowałem 2.0.2 i sprawdzę czy coś się zmieniło. W preferencjach ustawione do trybu monochrome czarny ink, białe tło - ja serio używam tego programu od wczesnych wersji 1.x po prostu tych artefaktów z inwersją ink/paper i odwróceniem tego atrybutami nie widać jeżeli nie zrobisz większej ilości klatek, na jednej tego nie ma.
Druga rzecz - staram się teraz wyeliminować krok po kroku czy ma wpływ na to podanie mu gotowca cz-b bitmapy czy jednak jest to błąd przede wszystkim konwertera png/bmp/jpeg na spectrumowy zapis obrazu. Jest sporo zmiennych, nie uśmiecha mi się przeklikiwać ponad 2k klatek ręcznie, więc szukam rozwiązania, które zadziała i będzie na przyszłość.
Wsady - gif, klatki w png, bmp - efekt jest niestety ten sam. W pewnych kombinacjach bitmapy konwerter głupieje i można mu tylko zawęzić ilość informacji z wiadra wody do szklanki - być może to zadziała (na małej ilości klatek na razie sukces, ale niestety mam i 250 w jednej sekwencji i musi "pyknąć" w 100% dobrze wszystko).
Tygrys jak to Tygrys zrobił wszystko co miał do poprawienia i czeka aż ja skończę, a u mnie z czasem teraz słabo, klikam dzisiaj, potem dopiero niedziela - natomiast efekt końcowy ma być w 100% tym co miało być, a kompromisem w trzech pokoleniach.