Autor Wątek: DivIDE i dogrywanie  (Przeczytany 5413 razy)

canga

  • Gość
DivIDE i dogrywanie
« dnia: 2016.02.13, 20:32:16 »
Witam
Nie miałem czasu jeszcze przetestować/sprawdzić. Jak wygląda sprawa z dogrywaniem np. level'i gier z poziomy DivIDE - np. Last Ninja 2?
Domniemam, że niestety nie dogrywa, gdyż program jest w całości a nie podzielony na levele.
Wolę dopytać.
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam

Ilyad

  • *****
  • Wiadomości: 580
  • Miejsce pobytu:
    Białystok, IV Rzesza Pospolita
Odp: DivIDE i dogrywanie
« Odpowiedź #1 dnia: 2016.02.13, 21:39:51 »
Sprawa wygląda normalnie. Jak dobrze zrobiony plik .tap, z doczytywaniem nie ma problemu. Generalnie chyba wszystkie levelówki mają już wersje z poprawnie doczytywanymi poziomami.
ZX-81, ZX-Pand AY, 48k "gumiak", 48K+, 128K + "Toster", +2 "szarak" 1024k Profi, Masakrator FM, DivIDE 2K11, ZX Evolution rev. C, ZX-Uno, C64, C16 64K, Plus4 + 1541 Ultimate II + SD2IEC

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4540
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: DivIDE i dogrywanie
« Odpowiedź #2 dnia: 2016.02.15, 08:47:19 »
Doczytywanie nie jest kwestią poprawnie zrobionego pliku .tap, a sposobu użytego do doładowywania leveli. Jeżeli gra używa do tego procedur z ROM, bo jest wielka szansa że takowa gra zadziała poprawnie. Jeżeli ma własną procedurę, chociażby tą z ROM tylko przeniesioną do pamięci RAM - nie zadziała.

Ilyad

  • *****
  • Wiadomości: 580
  • Miejsce pobytu:
    Białystok, IV Rzesza Pospolita
Odp: DivIDE i dogrywanie
« Odpowiedź #3 dnia: 2016.02.15, 13:47:43 »
Tygrys - masz rację. O tym nie pomyślałem. Na vtrdos.ru jest po kilka różnych wersji levelówek. Zawsze któraś zadziała na divide z esxdos.
ZX-81, ZX-Pand AY, 48k "gumiak", 48K+, 128K + "Toster", +2 "szarak" 1024k Profi, Masakrator FM, DivIDE 2K11, ZX Evolution rev. C, ZX-Uno, C64, C16 64K, Plus4 + 1541 Ultimate II + SD2IEC