forum speccy.pl
ZX Spectrum => DEMOSCENA => Wątek zaczęty przez: YERZMYEY/HOOY-PROGRAM w 2011.11.07, 15:51:57
-
Trochę nowych dem, czyli tegorocznych:
http://pouet.net/prod.php?which=56765 (48K+AY)
http://pouet.net/prod.php?which=56780 (48K+AY)
http://pouet.net/prod.php?which=57344 (128K)
http://pouet.net/prod.php?which=57383 (Spectrum Evolution)
http://pouet.net/prod.php?which=57384 (128K+GS)
http://pouet.net/prod.php?which=57610 (128K)
http://pouet.net/prod.php?which=57624 (48K)
http://pouet.net/prod.php?which=57700 (48K+AY)
http://pouet.net/prod.php?which=57923 (128K)
http://pouet.net/prod.php?which=57669 (48K)
http://pouet.net/prod.php?which=57726 (16K)
-
http://pouet.net/prod.php?which=57700 (48K+AY)
To moje ;-)
Jakoż że link do downloadu przestał działać, demo umieszczam tutaj: www.speccy.pl/tygrys/reliable_fraud.zip
-
Jaki emulator otworzy The Board? Próbowałem w Unreal 0.37.4, Bios dla ATM 2
pojawia się czarny ekran na kilka sekund i za chwilę reset do © 1982... :-\
-
Nowy Unreal powinien (gdzieś powinien być na zx.pk.ru jakiś dobry config), ale prawda jest taka, że Evo staje się coraz bardziej popsute przez developerów, toteż sytuacja zaczyan przypominać PC: tam pisze się dema na kolejne Windowsy, a tutaj - na kolejne firmware'y, co jest głupie (nie ze strony koderów dem, tylko ze strony autorów Evo), może więc być taka sytuacja, że " The Board" idzie tylko na realnym sprzęcie i to w dodatku tylko na konkretnym firmware'rze.
Nie przemówisz im do rozsądku, że robią błąd. Oni wiedzą lepiej, i tyle.
Szkoda.
-
Fajne to demko Tygrysa.
A moze ktos napisze w oddzielnym watku jak najprosciej tworzy sie teraz muze dla Spectrum z AY ?
O ile pokretne sposoby tworzenia grafiki znam, to z dzwiekiem cienko. :'(
-
Fajne to demko Tygrysa.
Dzięki. To również praca Slayera (debiutowal z grafiką na Speccy) jak również V0yagera (debiut muzyki w demie, bo chiptuny wystawiał już na różnych party).
-
tam pisze się dema na kolejne Windowsy, a tutaj - na kolejne firmware'y, co jest głupie (nie ze strony koderów dem, tylko ze strony autorów Evo), może więc być taka sytuacja, że " The Board" idzie tylko na realnym sprzęcie i to w dodatku tylko na konkretnym firmware'rze.
Nie przemówisz im do rozsądku, że robią błąd. Oni wiedzą lepiej, i tyle.
Szkoda.
to nie jest prawda. Wszystkie pokazy pracy w Unreal, a średnia pentagon. Istnieją tylko 2 dema w trybie zaawansowanym Pentagon: The Link (2009) i The Board (2011) z Alone Coder. Wiele z dema używać AAA Ogólne dźwięku i nie może pracować bez niego (autorzy słabych programistów).
-
to nie jest prawda. Wszystkie pokazy pracy w Unreal, a średnia pentagon. Istnieją tylko 2 dema w trybie zaawansowanym Pentagon: The Link (2009) i The Board (2011) z Alone Coder. Wiele z dema używać AAA Ogólne dźwięku i nie może pracować bez niego (autorzy słabych programistów).
The Link chodzi u mnie na Unreal w standardowej konfiguracji, a The Board nie startuje wcale.
Jest jeszcze Mescaline Synesthesia, też chodzi bez problemów.
Link (http://www.pouet.net/prod.php?which=54207)
-
to nie jest prawda. Wszystkie pokazy pracy w Unreal
Właśnie to mu napisałem. Że musi działać na którymś Unrealu.
-
Jest jeszcze Mescaline Synesthesia, też chodzi bez problemów.
Mescaline to demo na classica, nie na Evę.
-
Dzięki. To również praca Slayera (debiutowal z grafiką na Speccy) jak również V0yagera (debiut muzyki w demie, bo chiptuny wystawiał już na różnych party).
A tu jest filmik z pierwszą prezentacją dema, wraz z reakcją publiczności: http://www.youtube.com/watch?v=ZUJtGdeQWTk&feature=related
-
Co do Mescaline... Świetne kolorowe demko. Szkoda tylko, że nie jest trzymany oldskool w postaci 50Hz. Kiedyś to była podstawa. W ostateczności 25Hz. Tak po prawdzie to można wyczyniać cuda i co się żywnie zechce, z tą różnicą, że się będzie cięło i malowało co 5-6 ramek. A taka klatkomania nie jest miła dla oka. Z jednej strony świetne efekty, piękny multikolor, przyjemne dla oka. Z drugiej, to ciągłe przycinanie - brak płynności. Już to przechodziliśmy kiedyś z chunksami. Niech żyją efekty w "ramce"!