Jeśli chodzi o Arkos, to zrobiłem kilka plików .ay z demosongów i jeden ze źródeł gry Sword of Ianna na ZX. Są problemy, bo żaden z utworów dla CPC nie zagrał ani w AY Emulator, ani w ZXTune ani w Modo. Z kolei muzyka z ZX gra jakby AY chodził z 1MHz, czyli niżej niż powinna.
Autor mi odpisał szybko, że zaglądnie jeszcze do freq table dla ZX, choć to może być problem playera AY, że identyfikuje pliki jako CPC i ustawia AY na 1 MHz. Co do muzy z CPC, patrzyłem w kodzie. Tam jest mnóstwo OUTI, z którymi player może mieć kłopoty, albo bardziej prawdopodobne, że ja źle skompilowałem pliki muzyczne dla CPC. Nadal nie rozumiem tej instrukcji Basic CALL 4000,5000 czy jak ona tam była.
Wracam do AYmaker. Problem znaku CR LF da się rozwiązać ze źródła w Delphi. AY Splitter tworzy plik .ini używając WRITELN. Stąd Enter na końcu. Spróbuję przerobić go, żeby separował linie podkreśleniem czy w ogóle tworzył plik z samymi danymi bez nazw pól, albo osobne pliki dla każdego pola. Plik ini to tylko półśrodek. Ważne, aby edytor łatwo odczytywał i modyfikował te dane. Nie wiem, czy uda mi się żeby AY maker je prawidłowo odczytywał.
Free Pascal Compiler doskonale radzi sobie z oryginalnymi plikami, kiedy wpisze się w nich {$Mode:delphi}; - nie wiem czy dobrze to napisałem z pamięci, PC już wyłączyłem, piszę z mobila.
Teraz o projekcie, który napisał Silencer w C#. Przeglądałem pojedyncze źródła AYfile i AYtests i mniej więcej rozumiem składnię. Ale gdy widzę całą solution otwartą w VS, to wymiękam ile tam jest plików, deklaracji.