forum speccy.pl
ZX Spectrum => PARTIES/ZLOTY => Wątek zaczęty przez: Tygrys w 2017.06.06, 07:40:27
-
Znany już jest termin - 7-10.06.2018.
-
Miejscówka ta sama? :)
-
Mam nadzieję że ta sama ;-)
-
Oby nie w terminie Decruncha :)
-
.. a jak terminy się nałożą, to ja wybieram PH.
-
Miejscówka ta sama?
Jakby przeniesli do PKiN to byloby sprawiedliwie :D
-
Pojawiła się na FB informacja o biletach "Early Birds" i biletów nie ma. W mgnieniu oka się wyprzedały. W tym roku nie wyrobiłem się na promocję :(.
-
ja się załapałem, ale będę tylko w niedzielę :( i piątek i sobotę pracuję.
-
Lapusz rzucił info na FB, że jeszcze będzie promocja. Trzeba tylko pilnie śledzić FB ;).
-
Ja sie nie wybieram. Na ostatniej byłem, groch z kapustą, 90 % pary w gwizdek. Fajnie było bo było...
-
B-)
-
A ja się wybieram. na PH odbędzie się... pewien event. Puki co, tylko tyle powiem.
-
No weeeeeź, teraz przez ponad pół roku będę rozkminiać co to za event będzie..... :D :D
A może mowa o konkursie retro wreszcie dobrze zorganizowanym? ;)
-
Będę z całą mafią :) jak zwykle :)
-
ja będę w niedzielę skoro świt w samo południe z mikro prezentacją na dużej scenie:
12:00 - 1984. Zdecydowanie rok przełomowy na rynku, czas gigantycznych zmian, marzeń, niespełnionych nadziei, porażek i sukcesów. Wielcy gracze rynku komputerów domowych, wygrani i ci, którzy za chwilę przegrali. Sinclair, Atari, Commodore, Amstrad, Amiga, Apple, IBM. Rok, który dał nam Tetrisa, Knight Lore, Boulder Dasha, Lords of Midnight...
a propos - o 14:30 jest... Pixelart compo awards :)
-
PixelArt Compo awards - Tak, i to zapewne ja je będę wręczał ;)
-
Jim Bagley odpowie na pytania w sobotę o godzinie 14:00 :)
https://www.pixelheavenfest.com/program/
Jim jest jednym z prawdziwych weteranów branży, działa w niej nieprzerwanie od ponad 30 lat. Karierę rozpoczął tworząc gry na ZX Spectrum we współpracy ze studiem Special FX i firmą Ocean. Wśród jego produkcji są takie tytuły jak Midnight Resistance, Cabal czy Batman. Zasłynął też z adaptacji Dragons Lair na ZX81. Ostatnio zaangażowany jest w projekt ZX Spectrum Next.
-
Najciekawsze wydarzenia podczas PH:
Sobota, godzina 14:00 - Q&A: JIM BAGLEY (EN)
Jim jest jednym z prawdziwych weteranów branży, działa w niej nieprzerwanie od ponad 30 lat. Karierę rozpoczął tworząc gry na ZX Spectrum we współpracy ze studiem Special FX i firmą Ocean. Wśród jego produkcji są takie tytuły jak Midnight Resistance, Cabal czy Batman. Zasłynął też z adaptacji Dragons Lair na ZX81. Ostatnio zaangażowany jest w projekt ZX Spectrum Next.
Moderator: Marcin Rusinowski, tooloudtoowide
18:00 Q&A: CLIVE TOWNSEND (EN)
Wcielasz się w postać anonimowego wojownika ninja, którego zadaniem jest wydobycie dyskietki z danymi przywódców rebelianckich. Rozgrywka toczy się na wielu poziomach kompleksu, w podziemnych tunelach i sekretnym centrum dowodzenia... Czyli legendarny SABOTEUR! A wszystko to w niesamowitej oprawie graficznej w roku 1985 na komputerach ZX Spectrum, Amstrad i C64. Porozmawiamy z autorem zarówno o czasach dawnych jak i planach na przyszłość.
Moderator: Piotr Mańkowski, PIXEL
Ja będę :D
-
Ponadto, numer specjalny Świata Gier Komputerowych oraz spotkanie z Redakcją.
Fani Gwiezdnych Wojen też będą mieli kupę radochy.
Swoje 60 minut będzie mieć program ESCAPE.
Kilku twórców związanych z Amigą - Twórca AMOSa, autorzy Flashback oraz Another World. Sensible Soccer.
-
Ja będę, ale z przerwami. Akurat na Townsendzie nie będę, bardzo żałuję :(
-
ja mam jeszcze w niedzielę pogadankę o 12tej:
1984. Zdecydowanie rok przełomowy na rynku, czas gigantycznych zmian, marzeń, niespełnionych nadziei, porażek i sukcesów. Wielcy gracze rynku komputerów domowych, wygrani i ci, którzy za chwilę przegrali. Sinclair, Atari, Commodore, Amstrad, Amiga, Apple, IBM. Rok, który dał nam Tetrisa, Knight Lore, Boulder Dasha, Lords of Midnight...
a Francuzi są już jutro (piątek).
-
Jacy Francuzi?
-
Na pewno jeden Francuz czyli słynny FRANCOIS LIONET - ten od Stosa i Amosa...
-
tak, to miałem na myśli. Aha - Dragon's Lair od Bagleya to chyba najlepiej do odebrania po wywiadzie z nim w okolicach dużej sceny.
-
Jest już ktoś?
-
jutro dopiero koło południa.
-
Jakby komuś z Przyjezdnych zdarzyła się jakaś awaria, tzn. nie miał siły na powrót jeszcze tego samego dnia, zapraszam do mnie, jest możliwość przenocowania.
Bez obaw, jestem normalny, mam normalną rodzinę i dość sporo przestrzeni w domu.
Oczywiście ilość miejsc ograniczona :)
Na Pixelu będę. Jak coś proszę o wcześniejszy kontakt przez PW.
-
Starsi panowie dwaj, czyli obowiązkowy selfik z François Lionet (https://en.wikipedia.org/wiki/François_Lionet) :)
-
Ale jesteście podobni do siebie :)
To przez okulary ;D
-
Było, jak zwykle, świetnie.
Więcej info niebawem.
-
Nigdy na żadnym PH nie byłem, ale sądząc po tym co jest w necie to mam wrażenie że w tym roku było nieco skromniej niż rok temu. Czy ktoś się podzieli własnymi wrażeniami? :)
-
Jestem co roku, zawsze jest fajnie, świetna impreza, ale też zawsze coś nie trybi. Dla mnie za gwarno. W tym roku, pierwszy raz byłem w niedzielę i szkoda, że sporo budek z indykami się po prostu zwinęło.
-
Zalezy czego sie oczekuje. Jak wpada sie na chwile, to od strony retro tak sobie to wyglada. Sesje na hali sa pomylka - moze z przodu cos slychac, ale nie na koncu. Reszte psuja zawodowi operatorzy kamer komorkowych i niewolnicy youtuba zarazem. Impreze ratuje Yoda i flota gwiezdna :-)
-
Wraz z Trojackiem staraliśmy się rozpoznać, z jakich komponentów wykonane są te modele.
Fajna zabawa, a materiały tam zastosowane oraz ich pochodzenie, mogą być zgoła zaskakujące :)
Obydwa Falcon-y Millenium miały zgoła różną sterówkę.
Zaś tylko w jednym, zidentyfikowałem sławną "dźwignię nadprzestrzenną" :)
-
"Patrz, isostat!" :)
-
Jak ktoś dobrze rozumie anglika to stronka Nerdy Nocą udostępniła wywiady z Clive Townsend, Jim Bagley, François Lionet oraz David Pleasance & Trevor Dickinson, w MP3. :)
http://nerdynoca.pl/odcinki-audio
-
audio niestety jest fatalnej jakości (czyli to nie głośniki a mikrofony i stół), na szczęście z Bagleyem będzie wywiad w Pixelu.
-
Parę dni temu trafiłem na jakimś angielskim forum na cytat z tego wywiadu z Jim-em Bagley-em, w którym mówił że na zrobienie konwersji z Arcade na Spectruma miał zwykle 3 miesiące, a potem na konwersje tego na Amstrada tylko 2 tygodnie i to tym razem bez pomocy grafika, dlatego wyglądały jak wyglądały.
A teraz nie mogę tego znaleźć. wrrr
-
tak było, powiedział to :)