ZX Spectrum > PROGRAMOWANIE

DivIDE jako pamieć operacyjna

(1/3) > >>

sect0r:
Przy okazji powstawania gry ReRun (remake Outrun), Velesoft przedstawił ciekawą koncepcję używania DivIDE jako "pamięci operacyjnej" ZX Spectrum.
Ciekawi mnie wasza opinia na ten temat, a zwłaszcza specjalistów od kodowania. Oznaczałoby to praktycznie nieskończoną pamięć :D, już nie wspominam o wspaniałych wektorowych efektach w demkach i ogromnej przestrzeni na tablice :D
Link do wątku na WOS, post #35
http://www.worldofspectrum.org/forums/showthread.php?t=42595&page=4

Tygrys:
Wydaje mi się że to będzie tylko ciekawostka.  Kiedyś myślałem o wykorzystaniu 512kB RAM w Divide Plus, ale na myśleniu się skończyło, bo demo obejrzało by może 5 osób, a do tego już widzę minę użytkowników, którzy wkurzają się bo program/demo popsuło dane dla w pamięci firmware, a do tego unicestwiło ResiDOSa.....

Gryzor:
A jak to sensownie wykorzystac ? Poza bogatsza grafika nic mi nie przychodzi do glowy.

sect0r:
No ale w teorii moglyby sie dogrywac z karty pliki, czy nawet kod w trakcie wykonywania programu.
Szybkie to to chyba jest wystarczajaco? A synchro to chyba nie problem. Mialem kiedys chyba jakies demko ktore dogrywalo sie z fdd3000, muza grala w tym czasie i chyba cos na ekranie sie dzialo

sect0r:
Ja np zastanawiam sie czy ubogosc efektow 3d w demach nie ma wlasnie podloza w malej ilosci pamieci.
Widzial kto na przyklad kule z pikseli ktora by sie normalnie plastycznie odksztalcala przy odbijaniu jak to ma miejsce np na amidze...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej