forum speccy.pl
ZX Spectrum => PARTIES/ZLOTY => Wątek zaczęty przez: Tfardy/RKLE Team w 2015.02.19, 21:53:26
-
"RetroKomp / LOAD ERROR #2015"
Oficjalny termin: 16-18.10.2015 (impreza 3 dniowa)
Miejsce: Scena Muzyczna GAK, ul. Powstańców Warszawskich 25, Gdańsk (to samo miejsce od 2012!)
W związku z licznymi głosami osób zainteresowanych, w 2015r powraca 2-częściowa formuła zlotu. Tym razem jednak proporcje zostaną odwrócone i to niejako demoscenowa impreza LOAD ERROR zaprosi ludzi zainteresowanych retro-komputerami i retro-konsolami do zapoznania się bliżej z nieco tajemniczym "underground'em" zwanym nieformalnie Sceną Komputerową. W trakcie 3-dniowego party LE'15, na kilka godzin scena otworzy się dla osób do tej pory niezwiązanych z nią i byćmoże zaszczepi kreatywnego scenowego bakcyla osobom które dotychczas wyłącznie użytkowo lub rozrywkowo traktowały swoje komputery. Wszystkich zainteresowanych zachęcamy jednak do udziału w całej 3-dniowej imprezie a "otwarty Retrokomp" ma być jedynie ułatwieniem dla ludzi zupełnie spoza retro i scenowego klimatu (i "promocyjnego" biletowania wstępu dla odwiedzających). Zmiana proporcji części składowych nie wyklucza oczywiście naszych
tradycyjnych punktów programu RK czyli konkursów łamaczy joystick'ów (z nagrodami), wykładów i spotkań z ciekawymi ludźmi (jak z grupą QUARTET podczas RK2014) oraz kolejnej edycji konkursu na nowo powstałą grę na retro-platformy: "RetroKomp GameDev Compo" (RKGDC). Wręczymy również RetroKomp Star Award 2015 osobie, grupie lub projektowi szczególnie zasłużonemu dla sceny lub naszego retro-hobby. Chętnym zaproponujemy też uczestnictwo w turnieju piłkarskim SWOS na komputerach Amiga (Sensible World of Soccer). Znów cały budynek będzie do naszej dyspozycji, tym razem ma być dostępny podgląd sali głównej i ważniejszych wydarzeń - do innych miejsc w budynku (ośrodek GAK zakupił system kamer do transmisji "na żywo"). Nie będzie to jednak oznaczało live-stream'u poza party place (Sofa scening is crime ;)).
W tym roku zdecydowaliśmy się również zaprosić uczestników z zagranicy i mamy wstępne deklaracje uczestnictwa grup z Niemiec i Norwegii. RK-LE'15 będzie reklamowane na podobnych imprezach zagranicznych przez naszych przedstawicieli i produkcje typu "Party Invitation" (chętnych do przygotowania takich zapraszamy do kontaktu z organizatorami - sami nie damy rady zakodować "invitek" na wszystkie platformy).
W trakcie imprezy planujemy też wystepy (tym razem wyłącznie) scenowych muzyków.
Głównym i nieodłącznym elementem scenowego party są COMPOS czyli konkursy na najlepszą grafikę, muzykę czy intro/demo. Z racji największego zainteresowania, konkursy LE'15 odbędą się pod hasłem "8bit & Amiga Only". Tym samym, będzie to prawdopodobnie pierwsze Amiga Demo Compo w Polsce od 2004r! Produkcje na inne platformy (nie pasujące do koncepcji "8bit & Amiga Only") nie będą odrzucane lecz przekierowane do zbiorczej kategorii Wild/Crazy.
Jak podczas poprzednich edycji, swoje stanowiska zapowiedzieli nasi znani i lubiani: Lotharek, BitBerry (Aceman) oraz prawdopodobnie SaveTheFloppy.com. Innych zainteresowanych sponsorów prosimy o wsparcie i kontakt.
Tak jak w 2013r, w RetroKomp GameDev Compo - nagrodami będą między innymi sprzęty od Lotharka a w scenowych compos - "żywa gotówka" (szczegóły zostaną opublikowane niedługo łącznie z compo-rules). Z racji potrzeby zaksięgowania wypłaty nagród, zwycięzcy zobowiązani są do odbioru osobistego nagrody (lub poprzez zadeklarowanego wcześniej przedstawiciela) oraz okazanie dokumentu tożsamości w celu poprawnego zaksięgowania odbioru (wymóg urzędu miasta).
Podczas scenowego party lekko rozluźnione zostaną obostrzenia co do spożywania napojów wyskokowych (w sensownych granicach), jednak w trakcie otwartego RetroKomp'a - ze wzgledu na wizyty mediów i potencjalnych nieletnich, na kilka godzin poprosimy o ograniczenie egzaltowanej konsumpcji (pod groźbą nieodwołalnej eksmisji). Staramy się, by na miejscu było czynne stanowisko polskiego browaru oraz przez cały czas trwania imprezy (również w nocy) - dostępne były opcje kateringowe (np. food-track'i).
Ważniejsze wydarzenia i komunikaty prowadzone będą dwujęzycznie. Dostępny będzie tradycyjny sleeping-room, prysznice oraz zamykane szafki. Imprezę obsłużą conajmniej 3 rzutniki oraz profesjonalne miksery video i nagłośnienie (przetestowane podczas RK2014 przez W. Komendarka - kto był, wiec co mamy na myśli :).
Dokładniejsze informacje wraz zasadami konkursów zostaną niebawem opublikowane na stronie: www.retrokomp.org.
Serdecznie zapraszamy!
RK-LE Org. Team
-
Dzięki za info! Zapowiada się świetnie. To chyba dobry czas, aby pomyśleć nad jakimś wkładem w impreze.
-
I dobry czas, aby zarezerwować tani bilet na samolot ;)
-
Dzięki za info! Zapowiada się świetnie. To chyba dobry czas, aby pomyśleć nad jakimś wkładem w impreze.
Dajesz, Tygrys :)
-
Ja już zacząłem pertraktację z małżonką ;)
-
Miło nam oficjalnie poinformować, że dzięki wspierającemu nas od lat Lotharkowi - nagrodami w tegorocznej edycji RetroKomp Gamedev Compo będą:
za miejsce 1): MIST FPGA Computer http://lotharek.pl/product.php?pid=96 (http://lotharek.pl/product.php?pid=96)
za miejsce 2): HXC Floppy Emulator Rev F http://lotharek.pl/product.php?pid=120 (http://lotharek.pl/product.php?pid=120)
za miejsce 3): HXC Floppy Emulator Rev C http://lotharek.pl/product.php?pid=13 (http://lotharek.pl/product.php?pid=13)
Prace należy przesyłać w formie przewidzianej w regulaminie, zgłoszenie powinno zawierać: 1) Produkcję w formie pliku możliwego do uruchomienia na sprzęcie docelowym, oraz pod emulatorem. 2) Informację o autorach, instrukcję i wymagania sprzętowe, oraz opis gry. 3) Minimum 2 zrzuty ekranu. 4) Film prezentujący grę w formie opisanej w regulaminie.
Produkcje należy zgłaszać mailowo do 30.09.2015 na adres [email protected] z kopią do [email protected]. Serdecznie zapraszamy do udziału, regulamin dostępny tutaj: http://retrokomp.org/?page_id=1582&lang=pl_PL , zgłoszenia z edycji 2013 można zobaczyć tu : https://www.youtube.com/watch?v=_jJC1L-WDjY
retrokomp.org
facebook.com/RetrokompLoaderror
-
Naszych "njusów" ciąg dalszy! :D
W tym roku na oprawę muzyczną imprezy złożą się występy aż czterech artystów, a z racji swojego 30-lecia występy zdominuje Amiga. W pierwszym dniu imprezy (piątek 16.10) wieczór uświetnią AceMan/Appendix, który za pomocą swoich Amig zaserwuje live act będący mieszanką chiptune i EDM oraz Lokaty as Yone z DJ-set’em w klimacie określanym przez niego jako „ALL COLOURS OF PSYCHEDELIC”.
Drugiego dnia (sobota 17.10) solidną dawkę amigowej muzyki z w rytmach house / techno oraz d’n’b zaprezentuje Mario DJ / CHAL.PL używający do dwóch Amig z oprogramowaniem PT1210 oraz Skipp/Potion^Nah Kolor, który zagra CLASSIC 808 ELECTRO DJ-set wzbogacony o wizualizacje i lasery!
Zapraszamy!
-
Organizatorzy gdańskiego RK-LE z radością informują, że w trakcie tegorocznej imprezy odbędzie się spotkanie z Adamem Zalepą, autorem i wydawcą książek i czasopism poświeconych komputerowi Amiga (książki: Directory Opus 5, Amiga OS3.1, Zapomniana królowa maszyn; pismo: Amigazyn).
Spotkanie będzie miało formę otwierającego wykładu o tytule "30 lat po krzemowej rewolucji" połączonego z dyskusją na ten i inne pokrewne tematy.
Zapraszamy!
Poniżej zapowiedź treści wykładu:
-----
30 lat po krzemowej rewolucji.
Świat komputerów przez ostatnie 30 lat zmienił się nie do poznania. Wielkie
i hałaśliwe skrzynki przybrały formę miniaturowych pudełek. Interakcja z
użytkownikiem zaczyna przypominać język naturalny. Wszyscy podłączyliśmy się
do globalnej sieci, z której czerpiemy już nie tylko informacje, lecz także
wzorce i normy zachowań. Internet zmienił komunikację i relacje
interpersonalne. Postępujący proces unifikacji powoduje, że brakuje miejsca
na dyskusję i realną konkurencję. Wiele projektów zostało zniszczonych,
zapomnianych lub zepchniętych na margines. Dziś świat nie znosi wątpliwości.
Nie wszystkim podoba się ta droga. Jak to się zaczęło i do czego prowadzi?
Kto pociąga za sznurki? Czy musimy poddawać się presji wielkich korporacji?
Jakie wartości przekażemy następnym pokoleniom? 30-lecie Amigi jest dobrą
okazją do zastanowienia się nad kondycją informatyki. Cofnijmy się do lat
'80-tych i przypomnijmy sobie ideały prawdziwych twórców rewolucji, która
zmieniła nasze życie.
-
Dopisujemy się do listy gości http://retrokomp.org/?page_id=1816&lang=pl_PL&action=send (http://retrokomp.org/?page_id=1816&lang=pl_PL&action=send)
-
Dzięki uprzejmości PIXEL NATION możemy zaprezentować Wam oficjalny jingle oraz video mini-invitkę RK/LE 2015.
link (https://youtu.be/4ZxcHk75M50)
Zapraszamy!
PS: logo imprezy stworzył Jok/Dreamweb.
-
RETROKOMP / LOAD ERROR 2015
Program imprezy (wersja wstępna)
W przypadku problemów technicznych czy przedłużenia się niektórych punktów programu (np. koncertów czy seminarów tematycznych), organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odpowiednich zmian w programie – o czym będą informować na bieżąco (plansze na wyświetlaczach, komunikaty głosowe).
16.10.2015 (piątek)
09:00 Otwarcie bram
11:00 Oficjalne otwarcie części LOAD ERROR 2015, ogłoszenie programu i terminów deadline
14:00 Seminarium tematyczne: małe i większe projekty sprzętowe
15:00 Seminarium tematyczne: nowe tryby graficzne Atari 8-bit po 36 latach
18:00 Seminarium tematyczne: początki sceny i gamedev Atari 8-bit w Polsce
20:00 Live Act: Lokaty As Yone DJ set (All Colours of Psychedelic Dance Music)
21:00 Seminarium tematyczne: grupa TROPYX, podsumowanie 20-lecia działalności na scenie C64
23:00 Live Act: AceMan/Appendix (Mixture of Chiptune & EDM)
01:00 Nocny DemoShow
17.10.2015 (sobota)
09:00 Oficjalne otwarcie RetroKomp 2015
09:15 Legendarne polskie gry na Amigę (m.in. Cytadela, Za Żelazną Bramą, Franko)
10:00 Start zmagań «Łamaczy Joysticków»
10:00 Seminarium tematyczne: inicjatywa «Safe The Floppy»
11:00 Finał "RetroKomp GameDev Compo 2015" - prezentacja nadesłanych prac (głosowanie do 15:00)
14:00 Seminarium tematyczne: Adam Zalepa - ocena rynku komputerowego w latach 80/90, plany wydawnicze
16:00 Ogłoszenie wyników konkursów «Łamaczy Joysticków»
16:10 Ogłoszenie wyników RetroKomp GameDev Compo 2015 i wręczenie nagród
16:20 Wręczenie RetroKomp Star Award 2015
16:30 Obchody 30. rocznicy powstania komputera AMIGA
18:00 Zakończenie RK2015: Live Act: Mario DJ/Chełm Amiga Legion (House, Techno & D'n'B)
19:00 LOAD ERROR #2015 – rozpoczęcie konkursów scenowych
* Chip Music
* 8-bit Gfx
* 8-bit Intro/Demo
* Wild & Crazy
* Amiga Music
* Amiga Gfx
* Amiga Intro/Demo
23:00 Live Act: Skipp/Potion^Nah-Kolor (Classic 808 Electro DJ set with video & laser show)
01:00 Nocny DemoShow
18.10.2015 (niedziela)
11:00 Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród w konkursach scenowych
13:00 Prezentacja filmu o demoscenie: The Art of the Algorithms [Moleman - The Documentary Series], Cz. #1
14:00 Prezentacja filmu o demoscenie: The Art of the Algorithms [Moleman - The Documentary Series], Cz. #2
15:00 Oficjalnie pożegnanie i zamknięcie imprezy
Przewidywane ceny wejściówek
Wszystkie wejściówki będzie można nabyć bezpośrednio przy wejściu na imprezę, na terenie placówki SM GAK. Przewidziano 3 opcje:
1. Wejściówka 3-dniowa (piątek, g. 9:00 – niedziela, g. 15:00) – 80 zł
2. Wejściówka 3-dniowa dla Wystawców* (piątek, g. 9:00 – niedziela, g. 15:00) – 40 zł
3. Odwiedzający RK (tylko sobota, g. 9:00 – 18:00) – 5 zł
(*) Jako Wystawca traktowana jest osoba, która przywiezie ze sobą co najmniej 3 stacjonarne retro komputery lub retro konsole, z czego przynajmniej jeden zestaw powinien zawierać wyświetlacz (monitor/TV), być sprawny/uruchomiony oraz udostępniony uczestnikom imprezy (komputery i konsole przenośne nie wliczają się do obowiązkowych trzech sztuk dających zniżkę).
Uczestników będą identyfikowały odpowiednie identyfikatory i/lub opaski.
-
Witanko,
a wie ktoś może ile kosztuje bilet na jeden dzień dla wystawcy? Rok temu była taka opcja.
-
Tym razem impreza jest łączona (RK meeting + LE party). 1 dzień to RK (sobota: 5 zł). Inne opcje, to cała impreza (3 dni, nocleg, koncerty, itd.) - za 80 lub 40 zł (Wystawca). W zeszłym roku było samo RK.
-
RETROKOMP / LOAD ERROR 2015
Nagrody w scenowych COMPOS
Dzisiaj możemy już oficjalnie opublikować rozpiskę nagród pieniężnych, przewidywanych w scenowych konkursach podczas RK/LE'15. Wypłaty nagród podlegają pewnym regułom (głównie księgowym), które zostały opisane w regulaminie na stronie www.retrokomp.org (http://www.retrokomp.org) i uczestników competitions bardzo prosimy o zapoznanie się z nimi. Zgłoszenie pracy do konkursu automatycznie oznacza zaakceptowanie wspomnianych zasad. Kwoty podane są w oficjalnej polskiej walucie (PLN), w kolejności: miejsce #1, #2, #3.
1. CHIP MUSIC COMPETITION - 300/200/100 (PLN)
2. 8-BIT PIXEL GRAPHICS COMPETITION - 300/200/100 (PLN)
3. 8-BIT EXECUTABLE COMPETITION - 700/600/500 (PLN)
4. AMIGA MUSIC COMPETITION - 300/200/100 (PLN)
5. AMIGA GRAPHICS COMPETITION - 300/200/100 (PLN)
6. AMIGA EXECUTABLE COMPETITION - 700/600/500 (PLN)
7. WILD / CRAZY COMPETITION - 300/200/100 (PLN)
Dodatkowo przewidujemy sympatyczne nagrody rzeczowe, które otrzymaliśmy od naszych sponsorów (szczegóły były lub jeszcze dodatkowo będą publikowane na naszej stronie www).
W konkursie RETROKOMP GAME-DEVELOPMENT COMPETITION przewidywane są wyłącznie nagrody rzeczowe, o których również informowaliśmy już wcześniej.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa we wszystkich konkurencjach! :)
-
To troszkę lipa:( Niestety w niedziele nie mogę być a chciałem zostać do późna ze swoim gumiakiem:)
-
Na RetroKompie będzie można poczytać numer zerowy nowego pisma.
(http://amiga.net.pl/graf/73.png)
-
Ja nie dam rady (przy)być. Ale numer zamówiłem. Retro magazyny coraz bliżej do mainstreamu....
-
Dla zainteresowanych - więcej szczegółów tutaj:
http://www.ppa.pl/aktualnosci/nowy-magazyn-retrokomp.html
-
Do piątkowego programu z radością dodajemy kolejny punkt, poniżej opis:
K65 - nowy język programowania procesorów 65xx
Asembler potrafi frustrować. K65 to niskopoziomowy język programowania stworzony przez KK/DMA oferujący nową składnię, umożliwiający wykorzystanie wszystkich trików i optymalizacji asemblerowych, jednocześnie automatyzujący największe bolączki asemblera jak alignment, unikanie skoków przez granicę strony, bank switching, czy generowanie tablic pomocniczych i konwersję grafiki.
Przykładami mogą być stworzone w całości K65 dema na Atari 2600: Ataventure, Ascend i Derivative 2600.
Wykład przewidziany jest na piątek (16.10.15), godz. 17:00 - zapraszamy!
-
To już za kilka dni.
Ktoś się wybiera i na którą cześć?
-
Zapowiada się zacnie. I to zarówno RetroKomp, jak i LoadError. Kto nie będzie ten tromba i będzie żałował. Powiem tyle.
-
Ja będę na 99%, ten 1% na ewentualne nieprzewidziane zdarzenia losowe. To już będzie trzeci raz pod rząd :)
-
To ja też powiem, że na 99% :)
Będę przez 3 dni po trochu.
-
Jest szansa, że będę między piątkiem i sobotą, zatem do zobaczenia na miejscu.
3 osoby to też dużo ;-)
-
Myślę, że są więcej niż trzy osoby z forum ;D
-
https://www.youtube.com/watch?v=7xF9CarZoZk
Oooo, Panowie autorzy. Daliście czadu, ponad 88 mph! Bardzo fajne, szczególnie dla fanów Back To The Future.
Szkoda ,że mnie na imprezie nie było. Musiał być klimat! :)
-
Super. Gratulacje dla Tygrysa i reszty. Fajne demko
-
Fajne!
The Future. To już w środę ;D
-
Jakość tego filmiku jest tragiczna! Proszę o wstrzymanie się z oglądaniem do czasu opublikowania przez nas odpowiedniego :)
-
https://youtu.be/m_QuFKcYk0Y
Zdecydowanie polecam ten link i HD w 50 fps.
-
Ładna grafa, ładna muza, miodzik. :)
-
Ech niesamowita impreza, masa fajnych ludzi i sprzętu, cudne prodki, możliwość uściśnięcia ręki czy zamienienia kilku słów z takimi ludźmi jak Tygrys, XTD i innych. Duży szacunek dla organizatorów, szkoda że to wszystko tak krótko trwało...
-
dzięki za party! Sachy + załoga - kolejne świetne party bez obsów itp. Było SUPER!
Oprócz dema na Sama było tez intro na ZX, który kodowałem podczas party, i przez co miałem niewiele czasu 'życie towarzyskie'. Intro zajeło 5 miejsce na 10 innych prac/dem. Sachy zabronił mi na to mówić 'krap' ;)
Do tego zwyciezki obrazek w 8 BIT gfx compo na Sama - wspaniała praca Slayera, 5 miejsce to debiut w ZX-ART - Darklight / Ghostown.
Wiem ze V0yager wystawiał swoja myzykę na 8bit compo, nie wiem z jakim rezultatem.
No i była też finalna wersja gry - Dziurak. Tym razem konkurencja się obudziła i zrobiła na prawdę dobre gry, ale w większości nieskończone, w wersji 'preview'.
Wszystko wrzucę do archiwum plików niebawem, jak tylko się obrobię.
RetroKomp - próba reaktywacji magazynu papierowego 'ala Bajtek' z wieloma platformami na raz. Są w nim 3 moje artykuły - 2 o ZX Spectrum (w sumie cały 'klan ZX' w tym numerze jest mój), oraz jedno dotyczące Amigi.
-
Super produkcja Back to the Past. Można prosić o muzykę?
-
Było super ! Meckert, Sachy i reszta organizatorów - dzięki za super imprezę.
A tu trochę fotek, które udało mi się zrobić:
https://goo.gl/photos/eea3e6cg9Qs3ThHaA
-
Gratuluje wszystkim udanej zabawy, Tygrysowi i ekipie dema na Sama a samemu Tygrysowi dodatkowo dokończenia Dziuraka.
Jeśli chodzi o demo to nie znam się dobrze na Samie i nie wiem na ile technicznie trudne do uzyskania były przedstawione efekty, na pewno było bardziej pod górkę niż np. na jakiejś tam Amidze.
Natomiast każde demo ma dwie strony - techniczną i artystyczną i o tej artystycznej mogę się wypowiedzieć. A więc to jest po prostu ładne :) Jeszcze raz gratuluję.
-
Było super ! Meckert, Sachy i reszta organizatorów - dzięki za super imprezę.
A tu trochę fotek, które udało mi się zrobić:
https://goo.gl/photos/eea3e6cg9Qs3ThHaA
Dzięki :)
-
żałuje że nie mogłem pojechać
sporo było sprzętu, fajnie
i masa ludzi
-
Jeśli chodzi o demo to nie znam się dobrze na Samie i nie wiem na ile technicznie trudne do uzyskania były przedstawione efekty, na pewno było bardziej pod górkę niż np. na jakiejś tam Amidze.
SAMa nie da się w żaden sposób porównać do Amigi, czy innych znanych 16-bitowców. Jeżeli już na siłę, to do pierwszego Atari ST. Jednak i z nim SAM przegra zdecydowanie mocą procesora (ilość i długość rejestrów, brak mnożenia itd). To naprawdę jest Spectrum Advanced Machine, jakby dołożyć do ZX Spectrum nowe tryby graficzne, więcej kolorów i więcej pamięci RAM. Nie ma żadnego sprzętowego wspomagania typu blitter itp. Prędkość procesora efektywnie jest może 15% większa niż w ZX Spectrum, a pamięć ekranu zajmuje 4 razy więcej i trzeba iść na kompromis pomiędzy prędkością (płynnością) efektu, a jego wielkością na ekranie.
Wracając do dema, przez większą jego część moc procesora jest wykorzystana na maksa, niemal do ostatniego taktu. Do tego parę technicznych i programistycznych tricków i efekt widać :)
-
Jedyna produkcja (muzyka) na Amstrada CPC (miejsce 10/16) wystawiona na RK2015. Odpalać z basica RUN"CEPECE.
-
Gratulacje dla ekipy speccy.pl za świetne produkcje ... zarówno na SAM'a jak i na ZX spectrum. Miło było się spotkać i chwilkę pogadać.
-
Dostępne są już kompletne wyniki:
http://www.pouet.net/party_results.php?which=1663&when=2015 (http://www.pouet.net/party_results.php?which=1663&when=2015)
Na uwagę zasługuje przewaga, z jaką wygrywały prace na SAMa Coupe nad resztą stawki ;) Nie tylko nasze demo, ale też grafika Slayera. Była pokazywana jako ostatnia i miało się już bezpośrednie porównanie ze wszystkimi pozostałymi. Mi dosłownie opadła szczęka, to była inna liga!
Inna ciekawostka to różnice punktowe w grafice 8-bit na miejscach 2-4. Było pomiędzy nimi po 1 punkcie różnicy! A przekładało się to bezpośrednio na wysokość nagrody pieniężnej lub jej brak za miejsce nr 4. Niestety tym pechowcem była praca na ZX Spectrum.
-
Napracowali się panowie w ASCII, a zabrakło informacji skąd można te produkcje ściągnąć. Na Pouet są tylko te większe typu demo czy intro. Na stronie Retrokomp (http://retrokomp.org/?page_id=1610&lang=pl_PL) też nic nie widać, żeby był dostępny kompletny pakiet.
-
Spokojnie, skoro są paczki z 2013 na naszym www, to można spodziewać się, że będą i z tego. Stuff załadowany na scene.org przechodzi kwarantannę. Zawsze po party parę dni trwa publikowanie zawartości konkursów, bo niektórzy autorzy proszą o możliwość wniesienia "małej poprawki". Dlatego - cierpliwości...
-
Dzięki za słowa uznania.
Moje boje z kodowaniem na party są już dostępne do ściągnięcia: http://www.speccy.pl/archive/prod.php?id=346
Niebawem wystawię na pouecie.
Dodam jeszcze do archiwum muzę stringa i Voya oraz grafiki Slaya i DKLa.
-
Super produkcja Back to the Past. Można prosić o muzykę?
Potrzebujesz wersji skompilowanej ? Jak tak, to wyślij prywatną wiadomość do Sir Davida to ci jakoś podrzuci.
-
Dzięki za słowa uznania.
Moje boje z kodowaniem na party są już dostępne do ściągnięcia: http://www.speccy.pl/archive/prod.php?id=346
Sympatyczne!
Jak te demka które wrzucałem do Archiwum, tylko muzyka bardziej sfuzowana ;)
-
Dodałem do archiwum prace z RKLE.
-
Jest nowy numer RETROKOMP.
http://amiga.net.pl/index.php?kwt=1
Ja zaszalałem i zamówiłem prenumeratę na dwa kolejne numery. :)