Autor Wątek: TV Biazet TMP205  (Przeczytany 3164 razy)

Kacper

  • ***
  • Wiadomości: 140
  • Miejsce pobytu:
    Zielonka
  • i am Groot
TV Biazet TMP205
« dnia: 2018.12.24, 22:06:27 »
nabyłem droga kupna taki TV z gniazdem monitora
na szczęście działa i w sumie wszystko ok
oczyściłem w środku z kurzu, obmyłem obudowę ale potencjometr kontrastu stał dęba i przy  próbie uruchomienia rozsypał się w drobiazgi  :-\
mam prośbę o pomoc w identyfikacji modelu takiego potencjometru
w sieci na schemacie  znalazłem jego oznaczenie ( kontrast 1k om, pozostałe 4k7 i 220k więc może wymienić wszystkie?) tylko gdzie taki kupić ? czy z racji wieku sprzętu pozostaje np tylko Wolumen?
niestety nie mam doświadczenia w tym temacie i proszę o pomoc

andy

  • *****
  • Wiadomości: 1065
  • Miejsce pobytu:
    Kielce Wsch.
Odp: TV Biazet TMP205
« Odpowiedź #1 dnia: 2018.12.24, 22:41:37 »
Na pewnym portalu na a kupisz bez problemu. Ośka może być nieco inna, ale można dać na moment inne pokrętło :)
pzdr
a.
POKE 35899,0  ZX 81, ZX Spectrum +, +2, Harlequin, ZX Max 48 & 128, Spider 48, Chrome 128, TC 2048, divIDE, CPC 464

Kacper

  • ***
  • Wiadomości: 140
  • Miejsce pobytu:
    Zielonka
  • i am Groot
Odp: TV Biazet TMP205
« Odpowiedź #2 dnia: 2018.12.24, 22:47:38 »
thx
te w portalu na A widziałem
jednak chciałbym zachować oryginalne gałki i potrzebne mi ośki z takim ścięciem jak na zdjęciu

Maryjan

  • *****
  • Wiadomości: 6650
  • Miejsce pobytu:
    Skarżysko-Kam.
  • Scotch whiskey and West Highland Terrier
Odp: TV Biazet TMP205
« Odpowiedź #3 dnia: 2018.12.24, 22:58:31 »
Spróbuj poszukać na stronie producenta https://www.telpod.pl/potencjometry
"Co miałem powiedzieć - przeczytałem..." Nikodem Dyzma

Kacper

  • ***
  • Wiadomości: 140
  • Miejsce pobytu:
    Zielonka
  • i am Groot
Odp: TV Biazet TMP205
« Odpowiedź #4 dnia: 2018.12.27, 21:42:09 »
dzięki wszystkim za wsparcie , pacjent żyje  :D