Znalazłem przeróbkę na mysz tej gry i chciałem ją dołączyć, ale nic za cholerę mi nie wychodzi (pierwszy załącznik - oryginał).
Najpierw musiałem wyłączyć muzykę (czy tylko ją zatrzymałem i to może być powód?), bo gra doładowuje blok-sterownik 227b na muzykę, zaraz za kodem gry.
Dalej w Basicowym loaderze (nie usuwałem tego, ale przepisałem na asm i stamtąd to startuje, na samym końcu pliku code3) jest kilkanaście POKE, które wpisywane są w różne miejsca gry.
Jeśli ich nie dodaję, to gra startuje, ale chodzi na joystick Kempston, gdy dodam, to się wiesza.
Gdzie popełniam błąd? Nie mam pojęcia, może szybko spojrzysz na to. Jeśli nie da się tego uruchomić, dam sobie spokój.
Jednocześnie odpada też sprawa muzyki w grze, jeśli ma być mysz, jak wspomniałem sterownik jest ładowany na muzykę.
Ostatnie pytanko odnośnie assemblera. Znalazłem w Twoim kodzie coś takiego jak rept 8. Domyślam się, że znaczy to, że ma powtórzyć 8 razy. Tylko co? Ostatnią operację, czy jakiś zdefiniowany wcześniej fragment?