Autor Wątek: A to co? Spectrum Next.  (Przeczytany 266314 razy)

KWF

  • *****
  • Wiadomości: 6833
  • Miejsce pobytu:
    trzecia planeta od Słońca
  • "I co ja robię tu, u-u, co Ty tutaj robisz ..."
    • PCBway
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #210 dnia: 2017.09.07, 15:45:36 »
RPi ma złącze przy wyjściu i wejściu audio, a nie na tym kawałku laminatu po lewej. Zdjęcie płyty macie na górze tej strony.
KWF
-----
R Tape loading error 0:1
Moje zabawki: https://github.com/McKlaud76

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3188
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #211 dnia: 2017.09.07, 16:03:08 »
RPi idzie na warstwę, po bokach są porty tylko.
dużo sprzętu mało czasu.

Dalthon

  • ****
  • Wiadomości: 428
  • Miejsce pobytu:
    TriCity
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #212 dnia: 2017.09.27, 20:20:12 »
ZX Spectrum +2 Grey | Just Speccy 128 | ZX Spectrum Next | ZX-Uno 2MB |  Murmulator | Amstrad 6128 | MSX2 Philips VG-8235 | Commodore 64 | Commodore +4 | Atari 520 STF | Amiga 1200

KWF

  • *****
  • Wiadomości: 6833
  • Miejsce pobytu:
    trzecia planeta od Słońca
  • "I co ja robię tu, u-u, co Ty tutaj robisz ..."
    • PCBway
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #213 dnia: 2017.09.27, 22:14:38 »
No ładna jest, ale to nadal tylko rysunek :(
KWF
-----
R Tape loading error 0:1
Moje zabawki: https://github.com/McKlaud76

ZX Freeq

  • *****
  • Wiadomości: 1834
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #214 dnia: 2017.09.28, 12:25:27 »
Tu więcej renderów. OMG! Klawisz 'Delete' po właściwej, współczesnej stronie! Czy Rick czyta to forum? :D

https://www.flickr.com/photos/9574086@N02/37361836341/in/album-72157685519763101/lightbox/
ZX80|ZX81+16kB+PandAY|ZX 48k/+/128k+/+2/+2A/+3/Vega/Next|QL+QIDE|JS128|Timex 2048+2040|UK2086|FDD3000+3.5''|AY|ZX HD|Divide2k11/2k14|DivMMC/PicoDivSD|BetaDisk 128|Opus|Masakrator FM|If 1/2/Microdrv|Multiface 1|+2A\B SDI-1|SJS 1/2|ZX Printer|TZXDuino|+3 HxC USB|ZXUno|Omni
Z88|A500/600|PC200|Ent128

KWF

  • *****
  • Wiadomości: 6833
  • Miejsce pobytu:
    trzecia planeta od Słońca
  • "I co ja robię tu, u-u, co Ty tutaj robisz ..."
    • PCBway
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #215 dnia: 2017.09.28, 13:39:17 »
I zmieniona polaryzacja zasilania wg tych renderow.
KWF
-----
R Tape loading error 0:1
Moje zabawki: https://github.com/McKlaud76

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3188
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #216 dnia: 2017.10.09, 00:59:30 »
nowe informacje, z których niestety nie wynika "board only shipping date".
dużo sprzętu mało czasu.

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3188
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #217 dnia: 2017.10.11, 16:30:53 »
Cytuj
Screen Layers and Modes
The diagram below shows the default ordering of the 3 layers. The standard 48k/128k screen is layer 1 in the background, which is at first the only visible layer. This layer can be set to one of four modes:
mode 0: 128x96, 256 c (lo-res)
mode 1: 256x192, 16 c (standard) up to 256 c (ULANext) at 32x24 cells
mode 2: 512x192, 2 c (out of 8 colour combinations, Timex hi-res)
mode 3: 256x192, 16 c (Timex hi-colour) at 32x192 cells
Layer 2 has a resolution of 256x192 with 256 colours for each pixel (48kb = 3 banks). The content of the layer(s) lying behind is only visible in the areas where a special transparency colour (default 227) is used. Finally, up to 64 sprites can be displayed in layer 3. Each sprite is 16x16 pixel in 256 colours per pixel.

dużo sprzętu mało czasu.

pear

  • *****
  • Wiadomości: 5511
  • Miejsce pobytu:
    Będzin
  • Z80 only
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #218 dnia: 2017.10.11, 18:11:45 »
Fajnie, a ile będzie dodatkowych procesorów, żeby to opędzić ?
ZX/Enterprise/CPC/Robotron/C128D

tooloud

  • *****
  • Wiadomości: 3188
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mydłem go!
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #219 dnia: 2017.10.11, 20:23:39 »
all-in-one. Zamiast Spectrum jest Amiga.
dużo sprzętu mało czasu.

zaxon

  • *****
  • Wiadomości: 4693
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #220 dnia: 2017.10.12, 18:11:16 »
Pear, w srodku jest PI do HDMI ;) Moze i uciagnie reszte ;)
Siedem kilo smalcu,gesich jajek kopa,zeby moc to polknac tegiego trza chlopa. GG 3456993

Gryzor

  • *****
  • Wiadomości: 2010
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #221 dnia: 2017.10.12, 19:36:27 »
I bedzie Manic Miner w 4K 3D  :D

PS. Amiga na Z80 to juz byla w V6Z80P, zadne osiagniecie. Tyle, ze teraz moze powstanie nawet jedna gra.

zaxon

  • *****
  • Wiadomości: 4693
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #222 dnia: 2017.10.12, 19:42:07 »
Ja tam nie wiem ;) Mnie tylko obchodzi zgodnosc z ZX i ładna buda. Głownie ładna buda. Bo reszte to w sumie i tak mam.
Siedem kilo smalcu,gesich jajek kopa,zeby moc to polknac tegiego trza chlopa. GG 3456993

MarekS

  • ***
  • Wiadomości: 111
  • Miejsce pobytu:
    Zielona Góra
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #223 dnia: 2017.10.12, 19:53:19 »
FPGA taką rozdzielczość uciągnie, zresztą zrobili/robią Coppera ;-)

https://docs.google.com/document/d/1nhBNre5ePgelGfcB0KRmut1D3lUlk8R1IFj4MAmAiK0/edit

w Amigowym stylu


Pear, w srodku jest PI do HDMI ;) Moze i uciagnie reszte ;)

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4538
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: A to co? Spectrum Next.
« Odpowiedź #224 dnia: 2017.10.13, 10:20:08 »
Projekt poszedł w stronę innych obecnie rozwijanych - to już nie jest tysięczna implementacja ZX w FPGA ale 'rozwój' który sprawi że z ZX nie będzie to mieć nic wspólnego. A czy to dobre? Czas pokaże. Myśle że V6Z80p pokazał dobrą drogę 7 lat temu. Ja póki co patrzę na to z boku bez jakiegokowiek zaangażowania. Wolę poświęcić czas na rozwój ESXDOSa, póki co.

No i czerpie wzorce z ZX VEGA jeżeli chodzi o słowność i wywiązanie się z zobowiązań.