11
PROGRAMOWANIE / Odp: duszki Manic miner i jet set willy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matofesi dnia Wczoraj o 15:54:35 »Patrząc na szybko masz sprite'y 16x16 przechowywane w pamięci jako bloki po 32 bajty - 8 pikseli na bajt, dwa bajty na linię sprite'a. Przepisywanie tego do UDG trzeba by robić przeskakując o dwa bajty - zaczynasz od adresu początku bloku, przepisujesz 8 bajtów co dwa bajty potem początek+1 i to samo potem początek+16 i początek+17.
Tyle, że to głupiego robota - lepiej jak napisał ZX Freeq wziąć jakieś normalne narzędzie do tego przeznaczone w którym można ustawić szerokość wyświetlanego bloku i przeglądać sobie zawartość RAMu graficznie.
Tyle, że to głupiego robota - lepiej jak napisał ZX Freeq wziąć jakieś normalne narzędzie do tego przeznaczone w którym można ustawić szerokość wyświetlanego bloku i przeglądać sobie zawartość RAMu graficznie.