No to robisz tak... Najpierw BASIC
10 CLEAR 32767
20 LOAD "player" CODE 39700
30 LOAD "PIC1" CODE 32768
40 LOAD "PIC2" CODE 32768+6912
50 RANDOMIZE USR 39700
A do tego "player" asm
org 39700
di
ld a,16+5
ld bc,32765
out (c),a
ld hl,32768
ld de,49152
ld bc,6912
ldir
ld a,16+7
ld bc,32765
out (c),a
ld hl,32768+6912
ld de,49152
ld bc,6912
ldir
ei
loop: halt
bank: equ $+1
ld a,16
ld bc,32765
out (c),a
xor 8
ld (bank),a
; tutaj ewentualne sprawdzenie klawiatury, licznik itp.
jr loop
Asseblujesz, zapisujesz loader, player, dwa obrazki. Odpalasz.
W efekcie powinieneś mieć to, o czym piszesz.