forum speccy.pl
ZX Spectrum => DEMOSCENA => Wątek zaczęty przez: Tygrys w 2012.06.28, 12:28:34
-
(http://www.speccy.pl/archive/dl.php?plik=4ad586368aa464d4ad0ebd65dbfc70c1)
Do pobrania z Archiwum ZX (http://www.speccy.pl/archive/prod.php?id=110).
Co o nim sądzicie, podoba wam się?;)
-
Sympatyczne, ale szału nie ma :p
Gra... kogoś chyba "pogięło"! Trainer jakiś? Kiedyś była taka przystawka, co się zwała "Slomo" - przydała by się tutaj, bo absolutnie grać nie idzie (oj wiem, to tylko taka ciekawostka). Reszta tyle o ile - w końcu to tylko Invitro. Muzyka fajna, ale mogłaby się zapętlać.
-
Pyza, nie lubisz poczuć wiatru we włosach? ;-)
-
Pyza, nie lubisz poczuć wiatru we włosach? ;-)
Przy takiej prędkości to się żaden włos nie uchowa :)
I żeby nie było... Staram się być zawsze obiektywny i nie jestem z tych co to zawsze klepią po pleckach za same chęci. Jeżeli coś zasługuje na gromkie oklaski, to je dostanie. Tu jest przyzwoicie, ale bez rewelacji. Kropka...
-
No. I dokładnie tak miało być - trochę lepiej niż invitro na Atari ;)
-
Demo całkiem sympatyczne. Fajnie że zrobiliście.
Natomiast pomysł z tą minigierką chyba trochę nietrafiony. Lepiej byłoby ją trochę dopracować i wydać samodzielnie. I ekran gry byłby większy i taktów procesora na gameplay byłoby więcej i mechanikę można by rozbudować.
A tak albo przyklejam wciśniętą spację plastrem i idę na spacer albo ginę od razu jeśli zachce mi się gdzieś ruszać na boki :)
-
Dzięki Rafał, staraliśmy się zrobić jak najlepiej w szybkim tempie.
Skoro to jest zaproszenie na party, gdzie głównym kompo będą gry, więc uznałem że gra byłaby właściwym elementem tegoż dema ;)
Na poczatku myślałem o czymś anemicznym typu saper, ale w końcu po kilku eksperymentach jest co to jest.
Sam silnik gry jest przygotowany na trochę więcej niż to jest zaprezentowane, a dodanie kolejnych właściwości nie powinno sprawić problemów, zatem istnieje niezerowe prawdopodobieństwo że ja albo mat zrobimy z niej coś większego. Najwięcej czasu w grze zabiera sprawdzanie kolizji, ale to już jest pokłosie zastosowanego engine i sposobu obsługi obiektów. Trochę to przypomina model programowania MVC.
Istnieje również duże prawdopodobieństwo że napiszę cykl artykułów 'jak to się robi', bo zdaje się Ty nie odpisujesz na maile w tej sprawie ;)
-
Intro wystawione na pouecie: http://www.pouet.net/prod.php?which=59399
-
Dzięki za hint z plastrem na spacji. Ja głupi próbowałem w to GRAĆ.
-
Ehhh.. przesadzacie i to mocno. Fajna, oryginalna invitka. Inna niż większość zwykłych zaproszeń. Dodatkowo minigierka ( coś jak te w loaderze w Amigowym Thingu). A tu każdy marudzi, narzeka, czepia się. Jednego uwiera w biodrach, tamten ma krzywe pixele, innemu sękate stare palce nie pozwalają grac. Może czas też coś stworzyć ? Niech inni mają zabawę i coś nowego do marudzenia ;)
-
A tymczasem, dzięki invitrze, tak nielubianemu przez Lożę Szyderców, Rosjanie mogą coś wystawić na party.
Wątek przepuszczony przez translator:
http://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=pl&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fzx.pk.ru%2Fshowthread.php%3Ft%3D19542%26highlight%3DWAP-NIAK