forum speccy.pl
ZX Spectrum => PROGRAMOWANIE => Wątek zaczęty przez: Dalthon w 2019.02.05, 11:38:53
-
István Novák właśnie upublicznił swój projekt umożliwiający pisanie na Speccy w środowisku Visual Studio!
Może w końcu doczekałem się debugera z prawdziwego zdarzenia? ;)
(https://dotneteer.github.io/spectnetide/assets/images/features/feature1.png)
https://dotneteer.github.io/spectnetide/
-
Fajne :)
Trzeba bedzie wyprobowac.
-
Może w końcu doczekałem się debugera z prawdziwego zdarzenia? ;)
A z jakiego korzystasz obecnie? I czego byś oczekiwał od debugera z prawdziwego zdarzenia?
-
Biorę! Dla mnie dwa. ;)
-
A z jakiego korzystasz obecnie? I czego byś oczekiwał od debugera z prawdziwego zdarzenia?
Jako że głównie na Fuse "jadę" - to z żadnego :/
Jak już coś muszę podejrzeć, to Spectaculator (do normalnej pracy się za długo uruchamia).
A czego bym oczekiwał? Podstaw: podgląd danych/rejestrów/kodu/gfx, zmiana danych 'online', breakpointy...
-
A czego bym oczekiwał? Podstaw: podgląd danych/rejestrów/kodu/gfx, zmiana danych 'online', breakpointy...
Aha. Wszystko co wymieniłeś ma Simcoupe i pewnie dlatego dobrze mi się z nim koduje :) A pytam, bo dotąd nie używałem debugera w emulatorach Spectrum i się zastanawiałem, czy czegoś więcej mógłbym chcieć.
-
Wyglada na to, ze jednak jest jeszcze za wczesnie, zeby stawiac opinie.
-
U mnie zadziałało, ale zrobiłem świeżą instalację VS2017 (wcześniej miałem 2010 express i nie potrzebowałem aktualizować).
Trochę dziwnie działa IDE, bo odpalenie prostego programu w ASM, nie zmieniającego rejestrów, z ustawionym .org, powoduje po wykonaniu programu i ostatniej instrukcji RET, reset maszynki. W czasie krótkiej sesji, wykryłem, że memory dissasembler nie zawsze pokazuje aktualną zawartość pamięci. Łatwo mi to było wychwycić gdyż mały programik kompilowałem, a tu same zera w całej pamięci. Będzie problem przy dissasemblacji czegoś większego.