Dzisiejszy klient jest wybredny. Przyzwyczajony do produktu, który ma działać od tzw. "strzału".
Dlatego, jest tyle wymagań odbiorców oferowanego produktu.
Najlepiej w momencie oferowania do masowej sprzedaży zaznaczyć:
- że jest to produkt hobbystyczny, wykonywany w takich a nie innych warunkach.
- poprawną pracę zapewnia użycie nowych elementów, zgodnych z BOM od sprzedającego.
- przeznaczony, dla osób mających rozeznanie w temacie elektroniki, elektryki i informatyki.
- jeśli wykorzystuje się w projekcie jakieś gotowe rozwiązania, dać linka do schematów.
- zaznaczyć, że jest to wersja rozwojowa i w trakcie montażu być może, trzeba będzie dokonać poprawek.
- poinformować, że nie ze wszystkimi peryferiami dany produkt może być kompatybilny.
Napisać to DUŻYMI LITERAMI, żeby klient widział i wiedział, co i jak.
Czyli docelowo, produkt dla entuzjasty-hobbysty, który będzie zorientowany w temacie.
Może wtedy konstruktorzy będą mieli chwilę dla siebie, zamiast skrzynki pełnej mail-i
Pamiętajmy "ten się nie myli, który nic nie robi".