forum speccy.pl
ZX Spectrum => GRY => Wątek zaczęty przez: Tygrys w 2013.03.23, 20:09:22
-
Autor reklamuję grą jako "
Gem Chaser - a frantic 70 level arcade/platform/puzzle game.
Collect the gems which are the same colour as you, then change colour to collect more - all to be completed within a set time limit.
(Warning - this is not an easy game!)"
(http://www.bobs-stuff.co.uk/images/gc_5_x2.png)
Czyli da się pograć, a maruderzy twierdzący że trudne, niech poćwiczą ;)
Strona gry: http://www.bobs-stuff.co.uk/gemchaser.html
Download: http://www.bobs-stuff.co.uk/extras/gemchaser.zip
(lub załącznik)
-
Bardzo dobry pomysł, nie można oderwać się od gry. Plus, że użyli kolorów bright.
Na minus - trzeba być artystą, aby przy takiej grafice zrobić colour clash.
Pojawia się podczas wchodzenia na drabiny, dlatego, że sprite jest przesuwany płynnie co 1 pixel i nie ma maski.
Przy takiej szybkości gry obiekt mógłby przesuwać się co 8 px i nie sprawiałoby to większej różnicy,
a gra używałaby tylko pamięci atrybutów do ruchu (sprite byłby wyświetlony w każdej czarnej kratce - back to 1982 i UDG).