Wyglada na to że z zrzutu pamieci wyciąłeś obrazek (6912) i obszar od adresu 24500 do konca
oraz bufor drukarki 23296/256.
Uruchomienie od adresu 47780 a tam wylączenie przerwan i skok pod 47694, i dalsze uruchomienie gry.
Czy to wszystko jest jak w oryginale czy coś tu modyfikowałeś ?
Zapisanie stanu gry w TOS musiało być zrobione dodatkowo.
SNA też jest zrzutem pamieci i mozna by tak samo zrobić.
Pociąć na kawałki i odpowiednio wczytać.
Problemem jest tylko znalezienie punktu wejścia, uruchomienia kodu.
Można by też odtworzyć rejestry procesora, stos, i program mógłby zacząć pracę
od punktu w którym została ona przerwana (Moment zrzucenia SNA lub Z80).
Można by się pokusić o zrobienie automatu przerabiającego zrzut z emulatora (Z80 lub SNA)
na wersję dyskową, odtworzenie rejestrów dla dowolnej gry powinno być jednakowe.
Mogłoby pozostać ręczne wykonanie loadera w Basic.