Emulator
Spin posiada możliwość korygowania kolorów i tworzenia własnych palet.
Tutaj do ściągnięcia definicje kilkunastu palet kolorystycznych, dzięki którym Wasze ulubione programy nabiorą nowej jakości.
Kod z pliku trzeba skopiować i wkleić w sekcję [Palettes] w pliku spin.ini emulatora zastępując istniejące dane.
Będziecie mogli zagrać np. w kolorach Commodore 64 lub specjalnych 15-kolorowych paletach.
Więcej o paletach 15-kolorowych:
Zamiast standardowego zestawu czarny + 7 kolorów dark + 7 kolorów bright, jest 15 unikalnych.
Paleta 0.1 - kolory dark (BRIGHT 0) pozostały niezmienione, kolory bright są nowe: jest np. pomarańczowy czy fiolet.
Paleta 0.2 - to samo, tylko kolor 2 (odcienie czerwieni) są zamienione, dlatego, że zmodyfikowany czerwony jest ciemniejszy od zwykłego czerwonego.
Paleta 0.3 - zmodyfikowana jest większość kolorów, testowana na kilkuset grach, najbardziej adekwatna dla spragnionych wrażeń
jednak do grania w Rainbow Islands i oglądania rozmaitych demo, radzę używać oryginalnej palety Spectrum.
Jeśli stworzycie jakieś nowe ciekawe kompozycje, np. do konkretnej gry, wklejcie definicję palety.
Tutaj można obejrzeć filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=AhZJAm102Qohttp://www.youtube.com/watch?v=14ty2QpuVP0http://www.youtube.com/watch?v=ZPDK3ov3NRc