forum speccy.pl
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Regulamin
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Archiwum ZX
WIKI
PORTAL
forum speccy.pl
»
ZX Spectrum
»
GRY
»
Fast Food (Code Masters) i szary +2
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Fast Food (Code Masters) i szary +2 (Przeczytany 7141 razy)
popocop
Wiadomości: 852
Miejsce pobytu:
Warszawa
Fast Food (Code Masters) i szary +2
«
dnia:
2019.04.20, 19:07:36 »
Odpaliłem dziś grę "Fast Food" (tą z Dizzym) na szarym +2 z PicoDivSD i po rozpoczęciu gry pojawiają się małe zakłócenia grafiki, a niedługo potem gra się zawiesza. Takie same objawy są przy pliku .tap oraz .z80 (snapshot z emulatora w trybie 128 lub usr 0). Na emulatorze gra działa dobrze.
Czy ktoś miał podobne kłopoty z "FF"? Co jest przyczyną? Szary +2 czy PicoDiv?
Zapisane
ZX Spectrum +2 & PicoDiv SD,
Timex 2048 & divIDE 57c
zaxon
Wiadomości: 4804
Odp: Fast Food (Code Masters) i szary +2
«
Odpowiedź #1 dnia:
2019.04.22, 20:58:44 »
Przy takich rzeczach warto by załączyć plik i jakieś zdjęcie. To dużo upraszcza. Pare dni temu walczyliśmy dzielnie z grami od ULTIMATE bo klient narzekał że mu na JS128 nie działają
Dyskusja z pustego w próżne sie ciągneła 2 dni, aż w końcu mu nagrałem filmik jak i co ma zrobić i sprawa zostałą załatwiona w 20 minut.
Zapisane
Siedem kilo smalcu,gesich jajek kopa,zeby moc to polknac tegiego trza chlopa. GG 3456993
popocop
Wiadomości: 852
Miejsce pobytu:
Warszawa
Odp: Fast Food (Code Masters) i szary +2
«
Odpowiedź #2 dnia:
2019.04.25, 09:10:39 »
Gra w załączniku. Objawy są takie, że w czasie gry, jak pojawia się nowy obiekt na ekranie albo zbierze się jakiś obiekt, to na ułamek sekundy następuje zakłócenie grafiki (pozioma linia). Z czasem gra potrafi się zawiesić.
Zapisane
ZX Spectrum +2 & PicoDiv SD,
Timex 2048 & divIDE 57c
misiek2
Wiadomości: 287
Miejsce pobytu:
lubelskie
Odp: Fast Food (Code Masters) i szary +2
«
Odpowiedź #3 dnia:
2019.04.25, 18:46:59 »
Ładowałeś to z taśmy może? Może chodzi po prostu o to, że trzeba zrobić umbrellę? Tak strzelam. Temat dotyczy 128 i +2.
Zapisane
ZX Spectrum 128+ (toastrack), Timex 2048, Just Speccy 128, Sizif 512, N-GO, Masakrator FM, Divide 5.7c, Divide 2k14, ZX-UNO 2mb, Amstrad CPC 464 + DDI3 z 512 kb ram
popocop
Wiadomości: 852
Miejsce pobytu:
Warszawa
Odp: Fast Food (Code Masters) i szary +2
«
Odpowiedź #4 dnia:
2019.04.26, 13:32:34 »
Załadowałem z taśmy (bez PicoDiv) i objawy nie ustąpiły. Wina musi być po stronie szarego +2 (może grę napisano na +3 albo czarnym +2). W przeróbki sprzętowe (umbrella) dla jednej gry raczej nie chce mi się bawić.
Temat wyjaśniony, wątek zakończony.
Zapisane
ZX Spectrum +2 & PicoDiv SD,
Timex 2048 & divIDE 57c
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
forum speccy.pl
»
ZX Spectrum
»
GRY
»
Fast Food (Code Masters) i szary +2