Autor Wątek: Interfejs generujący przerwania maskowalne w trybie 2  (Przeczytany 7896 razy)

silenter

  • *****
  • Wiadomości: 1337
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa/Radzymin
Czy któryś z kolegów  projektował interfejsy z wykorzystaniem tego trybu przerwań.
Mam zamiar podłączyć ATMEGę do spectruma i mam zamiar wykorzystać przerwania 2 typu do komunikacji.
Na razie  studiuję książkę "Układy mikroprocesorowe Z80", ale chętnie skorzystałbym z doświadczeń osób które mają jakieś doświadczenie w tym względzie. Pewnie będę musiał zrobić jakiś dekoder adresowy i system wykrywania stanu kilku linii sterujących.
Pewnie skończy się jakimś GALem albo CPLD.
128k +2 UK issue 1, JS128, FDD3000 in restoration, ZAXON MGT +D, PEAR AmpY, Pear ExEar :), PEAR TI-OF-TTL+FDD35, co to tu robi??? => 2xCDTV&A500

https://soundcloud.com/silenter

https://www.youtube.com/channel/UCKZhL7Lq1zUDDnRDTJKhN4A

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4540
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: Interfejs generujący przerwania maskowalne w trybie 2
« Odpowiedź #1 dnia: 2017.05.15, 21:15:50 »
Jestem ciekaw czy w ogóle takie urządzenie będzie działać z ZXem. Spekuluję tylko, że ULA nie da się łatwo i będzie siać po szynie...

silenter

  • *****
  • Wiadomości: 1337
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa/Radzymin
Odp: Interfejs generujący przerwania maskowalne w trybie 2
« Odpowiedź #2 dnia: 2017.05.15, 21:22:35 »
Z dawnych doświadczeń pamiętam, że z ULĄ lepiej nie walczyć tylko się w nią "wsłuchać".
128k +2 UK issue 1, JS128, FDD3000 in restoration, ZAXON MGT +D, PEAR AmpY, Pear ExEar :), PEAR TI-OF-TTL+FDD35, co to tu robi??? => 2xCDTV&A500

https://soundcloud.com/silenter

https://www.youtube.com/channel/UCKZhL7Lq1zUDDnRDTJKhN4A

matofesi

  • *****
  • Wiadomości: 2049
  • Miejsce pobytu:
    Toruń/Poland
Odp: Interfejs generujący przerwania maskowalne w trybie 2
« Odpowiedź #3 dnia: 2017.05.16, 08:08:35 »