Autor Wątek: [Nowa Gra] Knights & Demons DX  (Przeczytany 8698 razy)

Gryzor

  • *****
  • Wiadomości: 2015
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #15 dnia: 2013.09.02, 10:42:40 »
No tak, tylko na Timex jest dwa razy wiecej pamieci do obslugi - ktos probowal robic np. scrolling w trybie 8x1 ?
Mam gdzies rozbabrane kilka podejsc do tego trybu, ale chyba najwiekszym osiagnieciem jakie widzialem, to byly obrazki CAD w 512x192.

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #16 dnia: 2013.09.05, 21:12:27 »
Popykałem w tę gierkę, ale niestety mam sporo obiekcji. Przede wszystkim przymus gry na klawiaturze. Ponadto sposób odczytu wciśniętych klawiszy jest tragiczny - czasami po jednym przyciśnięciu (widać odrobinę za długim) kursor leci o kilka pól, z kolei w trakcie animacji naciśnięcia nie są w ogóle rejestrowane.
No i jakoś kompletnie nie widzę tego multikoloru, nawet na LCD po composite... Może dlatego, że na Timeksie?
« Ostatnia zmiana: 2013.09.05, 21:19:34 wysłana przez trojacek »

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #17 dnia: 2013.09.05, 23:50:44 »
Za to muzyczka na AY jest do zaliczenia na plus :). Działa nawet na 48K.

Gryzor

  • *****
  • Wiadomości: 2015
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #18 dnia: 2013.09.06, 10:28:09 »
Bede mial Timexa niebawem na stole, to tez sprawdze z ciekawosci.
Teraz moge sprawdzic na +3, ale nie wiem czy ta gierka chodzi na tym modelu.

Ilyad

  • *****
  • Wiadomości: 581
  • Miejsce pobytu:
    Białystok, IV Rzesza Pospolita
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #19 dnia: 2013.09.06, 11:03:35 »
U mnie na +2A działa bez problemu. Grałem na dżojstiku. Multikolor też jest aż miło.
pozdr.
ZX-81, ZX-Pand AY, 48k "gumiak", 48K+, 128K + "Toster", +2 "szarak" 1024k Profi, Masakrator FM, DivIDE 2K11, ZX Evolution rev. C, ZX-Uno, C64, C16 64K, Plus4 + 1541 Ultimate II + SD2IEC

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #20 dnia: 2013.09.06, 11:20:21 »
Na joysticku przez wbudowany port?

Ilyad

  • *****
  • Wiadomości: 581
  • Miejsce pobytu:
    Białystok, IV Rzesza Pospolita
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #21 dnia: 2013.09.06, 15:50:14 »
Tak, tylko taki mam :)
ZX-81, ZX-Pand AY, 48k "gumiak", 48K+, 128K + "Toster", +2 "szarak" 1024k Profi, Masakrator FM, DivIDE 2K11, ZX Evolution rev. C, ZX-Uno, C64, C16 64K, Plus4 + 1541 Ultimate II + SD2IEC

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #22 dnia: 2013.09.06, 16:16:25 »
Rozumiem, że +2 i +3 mają złącza joysticków niezgodne z Atari/Commodore? Czy są do tego jakieś przejściówki, czy najlepiej pociąć ścieżki i zrobić druciane bypassy na płycie?

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4549
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #23 dnia: 2013.09.06, 17:40:13 »
Ja mam jedną przejściówkę zrobioną zgodnie ze schematem, który podałem w tym wątku: http://speccy.pl/forum/index.php/topic,68.msg8134.html#msg8134

Ilyad

  • *****
  • Wiadomości: 581
  • Miejsce pobytu:
    Białystok, IV Rzesza Pospolita
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #24 dnia: 2013.09.08, 19:55:12 »
Ja swój +2A kupiłem niedawno w GB razem z dżojem który miał dwie wtyczki, jedną o normalnym standardzie a drugą w standardzie SJS1 (Sinclair).
ZX-81, ZX-Pand AY, 48k "gumiak", 48K+, 128K + "Toster", +2 "szarak" 1024k Profi, Masakrator FM, DivIDE 2K11, ZX Evolution rev. C, ZX-Uno, C64, C16 64K, Plus4 + 1541 Ultimate II + SD2IEC

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #25 dnia: 2013.09.08, 20:14:36 »
O, i to jest prosty patent rozwiązujący problem SJS. Choć jednak bardziej mi się podoba Tygrysowa przejściówka :)