Autor Wątek: [Nowa Gra] Knights & Demons DX  (Przeczytany 8699 razy)

sect0r

  • *****
  • Wiadomości: 698
  • Miejsce pobytu:
    Oltedal/NO
  • speccyholic
[Nowa Gra] Knights & Demons DX
« dnia: 2013.07.27, 15:59:02 »

This new version includes the next features:

- New amazing code written by Einar Saukas, using his BiFrost* and Rotatrix engines.
- 4-framed animated multicolored sprites.
- Completely new pics for intro, endings and game backgrounds.
- 4 new tunes, including in-game music.
- "Challenges": complete the "challenges" to obtain bonus and extra help.
- New loading screen thanks to Craig Stevenson (Redballoon)

You can donwload it for free from our website:
http://kabutofactory.netne.net/index.php/juegos/10-los-buenos/17-knights-a-demons-dx-spectrum

Also, you can get a time-limited physical version of our game, boxed in plastic case and with ilustrated instructions, for 7€ (plus shipping cost). Write to [email protected] for more info.
Szarak # DivIDE+ # MasakratorFM DeluXe by Zaxon

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4549
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #1 dnia: 2013.08.09, 10:35:34 »
Autorzy udostępnili kody źródłowe do gry. Załączam je do tego postu.

Abrimaal

  • *****
  • Wiadomości: 965
  • Miejsce pobytu:
    Lemmingrad
  • Zamulator
    • Games for ULA plus
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #2 dnia: 2013.08.31, 02:45:30 »
A może by tak ją... ? Spaletować?
AY Music, ULA plus.

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #3 dnia: 2013.08.31, 14:14:50 »
A czy te multikolorowe efekty wyglądają równie dobrze na wszystkich wersjach? Bo chyba to trochę zależy od timingów?

sect0r

  • *****
  • Wiadomości: 698
  • Miejsce pobytu:
    Oltedal/NO
  • speccyholic
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #4 dnia: 2013.08.31, 16:54:03 »
Gra posiada autodetekcje, w razie co mozna takze manualnie wybrac maszyne z menu
Szarak # DivIDE+ # MasakratorFM DeluXe by Zaxon

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #5 dnia: 2013.09.01, 13:52:01 »
O, i to mi się podoba!
mam pytanie do praktyków - jaka jest grywalność tej gry? Bo rozumiem, że multikolor jest kosztem CPU, którego niewiele zostaje na inne sprawy.
Niestety chwilowo nie mam warunków sprzętowych do pogrania w to, a emulatory mnie w ogóle nie kręcą...

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4549
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #6 dnia: 2013.09.01, 15:00:01 »
Gra używa 'silnika' (uwielbiam to słowo) BIFROST, więc pewnie szczegółów można tam szukać.

sect0r

  • *****
  • Wiadomości: 698
  • Miejsce pobytu:
    Oltedal/NO
  • speccyholic
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #7 dnia: 2013.09.01, 16:25:40 »
Kurcze i pomyslec ze na takim Timexie 2048 taka gierka z palcem w nosie. Wogole to podejrzewam ze gry w 256x192 w 8x1 bylyby piekniejsze niz na komodzie czy atarynie...  :'(
Szarak # DivIDE+ # MasakratorFM DeluXe by Zaxon

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #8 dnia: 2013.09.01, 16:43:05 »
Byłyby. Zwłaszcza, gdyby jeszcze paleta mogła być modyfikowana. Bo standardowe kolory mają to do siebie, że do niczego nie pasują ;)

Gryzor

  • *****
  • Wiadomości: 2015
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #9 dnia: 2013.09.01, 19:55:24 »
8x1 wcale tak wiele nie daje, za to pamiec ekranu jest dwa razy wieksza. Dla z80 to juz za duzo.
VGA 13h zajmowal 64k i do tego byl potrzebny 80386.
Oczywiscie zostaja szachy, tu czas sie nie liczy  ;)

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4549
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #10 dnia: 2013.09.01, 21:31:47 »
Nie porównuj trybu timexowego, gdzie mogłeś swobodnie modyfikować pamięć, z multikolowem na gumiaka, gdzie liczy się każdy takt....
« Ostatnia zmiana: 2013.09.02, 10:21:14 wysłana przez Tygrys »

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #11 dnia: 2013.09.01, 22:24:14 »
No i mi też się tak intuicyjnie wydaje. Łatwiej coś od razu wstukać do RAM, niż wypatrywać chwili, kiedy to należy zrobić.

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4549
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #12 dnia: 2013.09.02, 08:30:07 »
Nie porównuj trybu timexowego, gdzie mogłeś swobodnie modyfikować pamięć, z multikolowem na gumiaka, gdzie liczy się każdy takt....

trojacek

  • *****
  • Wiadomości: 6851
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #13 dnia: 2013.09.02, 10:08:21 »
?
Co autor miał na myśli, cytując sam siebie?

Tygrys

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 4549
  • Miejsce pobytu:
    Warszawa
  • mistrz ceremonii
Odp: [Nowa Gra] Knights & Demons DX
« Odpowiedź #14 dnia: 2013.09.02, 10:22:16 »
Auto pomylił kontrolki i wyszło jak wyszło ;) Miało być 'modyfikuj'  (poprawiałem literówkę), a wyszło 'cytuj'.