Jakby co, to pomogę - miałem trzy Kaprale i ze trzy M-532. Jednego Kaprala w zamierzchłych czasach braków kaset przerobiłem na czterościeżkowy, z drugiego Kaprala zrobiłem M-531, trzeciego już w czasach Spectrum przerobiłem na Turbo
http://www.speccy.pl/articles.php?article_id=26
I licznik też mi się udało wmontować 
Kiedyś samą mechanikę rozebrałem "do rosołu" w Kapralu czy M-532.
Tu jest serwisówka
Bardzo dziękuję

Co do 4-sciezkowca - na jednej C60 szło 240 min?
Rozumiem ze ogolnie polegało to na wymianie głowicy i dorzuceaniu układu przełaczającego? (juz nie wspominam o adaptacji samego układu do ch-k samej głowicy)
Artykuł o tym kapralu czytałem juz jakis czas temu - niesamowita robota

BArdzo dziękuje rowniez za serwisówke - juz zassałem

Czego to ludzie na tym chomiku nie mają

Zobaczę jak kondycja tego, ktory przyjdzie ale moze gdzies tam uda sie kiedys kupic jakies zapasowe zwłoki na czesci

@sect0r
to ja tez taki mały offtop

machnę - co do stacji dysków - kiedyś w moje łapska traifła stacja 5.25" bodajże APINA czy wartex - juz nie pamietam. (czarna krowa w metalowej obudowie + pudło kontrolera)
WIem, ze nie mogłem sie wtedy uporac z jakims tam hasłem....
ZOstało to rozebrane - obudował poszła na zasilacz.
ALe chyba sam kontroler i stacje jeszcze mam - zastanawiam sie czy warto to jeszcze uruchamiać...
musiałbym sprawdzic czy mi to zostało

(ew. zaadaptowac jakąs 3,5"
CO ten system tam umozliwiał - nie wiem
