Ładujesz oba obrazki pod $C000 (49152) - pierwszy do banku 5, drugi do 7. Przełączasz "mrugając" trzecim bitem portu $7FFD (32765).
Najprościej to zrobić w trybie USR0:
10 CLEAR 49151
20 OUT 32765,16+5
30 LOAD "1" CODE 49152
40 OUT 32765,16+7
50 LOAD "2" CODE 49152
60 PAUSE 1
70 OUT 32765,16
80 PAUSE 1
90 OUT 32765,16+8
100 GOTO 60
To 16 dodawane do wartości wysyłanej na port to ustawienie ROM1 (BASIC 48) - bez tego przełączy ci ROM na ROM0 (tryb 128) i wszystko się powali. Najpierw ustawiany jest bank 5 i ładowany obrazek, który pojawi się też od razu na ekranie - bank 5 to shadow bloku $4000-$7FFF (16384-32767). Potem przełączamy bank na 7 i ładujemy drugi obrazek - tego nie będzie widać, bo włączony jest (bit 3) ekran pierwszy. Po załadowaniu obrazków robimy PAUSE 1 - synchronizacja z ramką a potem włączamy ekran podstawowy, kolejne PAUSE 1 i włączamy drugi ekran i zamykamy pętlę. W efekcie oba obrazki powinny mrugać na przemian co ramkę, czyli wg definicji to powinien być właśnie gigascreen.
Kod ma jedną wadę - jak go przerwiesz to się może zdarzyć, że się wstrzelisz pomiędzy ekrany z włączonym drugim ekranem. W takiej sytuacji musisz na ślepo zrobić OUT 32765,16, żeby przełączyć ekran na główny.