Tak jak spodziewałem się widząc użycie FLASH, że gra jest na ULA plus.
Choć wygląda na to, że paleta nie zmienia się w poziomach, a włączana jest dopiero podczas startu gry.
O ile pierwszy prezentuje się bardzo przyjemnie, to drugi wygląda koszmarnie.
Mistrzowie od debuggerów, poszukajcie jakichś ułatwień, przydałoby się zobaczyć dalsze levele, a niestety zdycham w drugim.
Kolorów w palecie jest dość dużo, więc następne poziomy mogą być ciekawsze.
Gra w formacie .trd u mnie startuje tylko w Spectaculator, w Spin 0.666 wyświetla pierwszą planszę, ale nie idzie sterować. W Unreal wiesza się podczas startu.
Wygląda to na niedokończoną robotę, Continue nie działa - startuje od pierwszego poziomu, a dla TR-DOS nie powinien używać ULA plus, być może następuje jakiś konflikt portów, Unreal wywala się właśnie w momencie włączenia palety.
Inne gry
tego autora (Apulija 13 i Lost in My Spectrum) też używają kolorów ULA plus.
P.S. zalecam pisownię ULA plus lub ULAplus, nie ULA+, bo wyszukiwarki traktują "+" jako operator.